Gå til innhold

Hvordan kan den nye dama stole på at han ikke gjør det samme??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler dette med dating og forelskelse er så innviklet. Hvis man treffer noen det sier pang med, men som er i forhold, og de faktisk begynner og date og blir sammen, får ikke mannen dårlig samvittighet av å såre dama og får ikke den nye dama dårlig samvittighet av å ødelegge et forhold?

jeg skjønner jo at noen forhold blir døde etter hvert, og da kan det være like greit. Men hvordan kan man stole på at det er den rette? Hva gjør man om man møter en singel, men avviser fordi man er så redd for et fremtidig brudd men så finner denne personen en annen flere år etterpå? Og du fremdeles tenker på personen, kan man ikke gruble seg ihjel på at denne evt personen er en rebound osv?

Anonymkode: a136b...4a9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sier bare Klohe Kardashian og Tristan Thompson, jeg.

Anonymkode: b10bb...090

AnonymBruker
Skrevet

Når man er stormende betatt/forelsket så er det ikke så mange tanker til overs for andre ting. Dessuten kan man aldri stole 100% på noen. ting skjer i mennesker liv og vi blir påvirket og forandrer oss mange ganger i løpet av livet.

Anonymkode: db8fb...001

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sier bare Klohe Kardashian og Tristan Thompson, jeg.

Anonymkode: b10bb...090

Ikke sammenlign livet vårt med Kardashian sitt. De folka lever i en annen verden og tiltrekker seg mange lykkejegere som skal utnytte dem.

Anonymkode: a136b...4a9

AnonymBruker
Skrevet

Dette skjønte jeg svært lite av.

Anonymkode: f22bb...99f

AnonymBruker
Skrevet

Man kan ikke stole på en som først har vist moral til å gå bak en kjærestes rygg. Det handler ikke om at forholdet er dødt, men at personen føler at det er OK å være utro, lyve og gå bak ryggen til en som stoler på en.

Anonymkode: 8da91...a15

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...