AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #1 Skrevet 11. mai 2018 Men jeg har det ikke bedre...kanskje verre. Jeg blir den som sitter igjen med følelser jeg ikke har fått levd ut, mens den andre går videre. Fordi jeg bare vet st siden jeg er kvinne skal jeg bli brukt og dumpet for noe bedre likevel. Mens andre tør og satse på den de liker, og det går bra. Jeg ser jo mange forhold som er fine , uten drama og der det kan gå mange år før det blir slutt. Noen blir sammen livet ut. Og der det blir slutt har det ofte bare blitt kjedelig. Men jeg ville ike bli sett på som naiv fordi jeg trodde noen kunne elske meg og hørte på råd fra kvinneguiden osv. Noe jeg angrer på.. Anonymkode: 31c03...fd2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #2 Skrevet 11. mai 2018 Herregud, seriøst? Fornuftig? Det er jo bare idiotisk. Men det er min mening! Anonymkode: c67c0...b90 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #3 Skrevet 11. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Herregud, seriøst? Fornuftig? Det er jo bare idiotisk. Men det er min mening! Anonymkode: c67c0...b90 Det mest fornufitge er jo å holde seg unna menn? Anonymkode: 31c03...fd2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #4 Skrevet 11. mai 2018 Man er ikke naiv fordi man tror at noen kan elske en, men man må ofte innse sin egen verdi først før man er klar for å ta i mot disse følelsene fra noen andre og før man er klar for å åpne opp sine egne følelser. Husk at den som intet våger intet vinner. At ting går skeis betyr ikke at du ikke er verdig å elske, bare at det ikke var full match med akuratt den personen. Anonymkode: 6ec8d...574 6
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #5 Skrevet 11. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det mest fornufitge er jo å holde seg unna menn? Anonymkode: 31c03...fd2 Ja, hvis du er lesbisk kan jeg jo forstå tankegangen. Men ikke hvis du er heterofil å faktisk ønsker noen å dele livet med...da er det svært ufornuftig! Anonymkode: c67c0...b90 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #6 Skrevet 11. mai 2018 Fornuft? Det handler ikke om fornuft her. Frykt derimot. Anonymkode: 9dd11...419
Duff Skrevet 11. mai 2018 #7 Skrevet 11. mai 2018 Det ordner seg. Det kommer en dag hvor du forstår hvorfor det ble som det ble og da vil du være glad for at du er fri til å være med den som virkelig elsker deg og ikke stuck i ett dårlig forhold. Tro på det! 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #8 Skrevet 11. mai 2018 Den som intet våger, intet vinner. Klisje, men det stemmer. Og om du ikke våger lærer du heller ingenting. Har gått på noen smeller, det gjør vondt, men det går over. Og de har lært meg mye. Ikke sikkert jeg hadde vært i et så bra forhold som det jeg har i dag uten dem. Anonymkode: 9cabf...f5a 3
Trolltunge Skrevet 11. mai 2018 #9 Skrevet 11. mai 2018 Nå har jeg "vandret" rundt her på KG en stund men jeg har aldri lest at folk anbefales å ikke ta sjansen på å finne kjærlighet. Man MÅ ta sjanser for å finne kjærlighet! Spille for å vinne, kysse frosker før man finner prinsen (som ofte viser seg å ikke være en prins likevel), og rett og slett gi det en sjanse! Å gå på noen smell er en del av livet. En ganske viktig del av livet faktisk, for det er når man trår feil man virkelig lærer. Hvem man er, hva man vil og hva man kan leve med og ikke. Jeg tror nok du har en del redsel i deg i utgangspunktet, dersom du her på KG har funnet overvekt på råd som anbefaler deg å vike unna alt som kan føre til forhold og kjærlighet. Det er ofte slik at vi finner bekreftelser på ting vi allerede tror, og overser annet. Det er mye rart man kan lese her på KG, men generelt er det ikke slik at overvektig mange hevder at man ikke bør gi livet og kjærligheten en sjanse. De fleste gjør det! Gir det en sjanse... eller 3, 10 og kanskje 40. Noen gir opp, det er nå så, men jeg har aldri sett noen anbefale å gi opp før man har forsøkt. Det er ennå ikke for sent! 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå