AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #1 Skrevet 11. mai 2018 Noen andre som har det sånn eller har lignende erfaringer? Tidligere bet jeg negler (hele livet mitt omtrent, 22 av 27 år), og husker at det bestandig tok svært lang tid før neglene mine hadde vokst ut. Jeg brukte selvsagt neglelakk innimellom og fikk satt på akryl- og gelenegler, og også da tok det eeevig lang tid før det vokste ut. Nå derimot, har jeg klart å slutte å bite 100%, ettersom jeg har lært meg å stelle neglene mine selv med gelélakk. Og nå vokser de noe så inni helsikkes fort!! lakken jeg har på nå har vart i 1,5 uke, og da jeg tok den på var lengden helt passe. Nå er de så lange at jeg sliter litt med å skrive på tastatur.. og merker meg at jeg veldig ofte må klippe/file neglene. Har tenkt på om dette bare er uvant for meg fordi jeg har sluttet å bite, men de vokste da virkelig ikke ut så fort før?! Nei det kan ikke stemme. Det kan forresten hende jeg spiser sunnere nå enn jeg gjorde før, men at det skulle ha såå mye å si... Anonymkode: 3ff51...95c
Avalon Skrevet 11. mai 2018 #2 Skrevet 11. mai 2018 Aldri bitt negler men mine har alltid vokst veldig fort.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #4 Skrevet 15. mai 2018 Mine negler vokser også mye raskere nå, og det er nok fordi jeg spiser sunnere og tar vitamintilskudd. Anonymkode: 21a84...3bd 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #5 Skrevet 18. mai 2018 På 16.5.2018 den 0.39, AnonymBruker skrev: Mine negler vokser også mye raskere nå, og det er nok fordi jeg spiser sunnere og tar vitamintilskudd. Anonymkode: 21a84...3bd Interessant! Trodde jeg spiste sunt da jeg bodde hjemme hos mamma og pappa, men om dette har en så sterk sammenheng så spiser jeg visst sunnere nå... Anonymkode: 3ff51...95c
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #6 Skrevet 18. mai 2018 Jeg spiser ikke spesielt sunt, men neglene mine vokser kjempefort - må klippe de minst en gang i uka, da er de i veien for tastatur o.l. Kanskje det bare er "normal" voksing? Anonymkode: d7076...95c
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #7 Skrevet 18. mai 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg spiser ikke spesielt sunt, men neglene mine vokser kjempefort - må klippe de minst en gang i uka, da er de i veien for tastatur o.l. Kanskje det bare er "normal" voksing? Anonymkode: d7076...95c Nei men det jeg lurer på er jo hvorfor det er så stor forskjell på nå som jeg ikke biter, og da jeg bet før. Anonymkode: 3ff51...95c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå