Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er blitt forelsket i verdens herligste mann. Det er bare et drawback. Han er gift.

Han sier at han er på vei ut av ekteskapet men må gjøre det på riktig måte i forhold til barna, derfor tar det litt tid. De har ikke noe samliv. Han bor nærmest i kjelleren og har lite med kona å gjøre. Han går ut nesten hver helg uten henne og blir gladelig med i nachspiel til langt utpå morgenkvisten, så jeg tror nok ikke at kona bryr seg så mye. Barna er snart voksne, så det vil ikke bli så lenge til han kan bryte ut. 

Jeg klarer ikke å vente til han er skilt, jeg er helt på tuppa etter han og han i meg. Jeg føler meg som en dritt, men er det egentlig så ille det jeg gjør? De er jo knapt et par, og det er jo ikke jeg som er gift. Kan jeg fortsette å date denne mannen?

Anonymkode: c622e...75e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er blitt forelsket i verdens herligste mann. Det er bare et drawback. Han er gift.

Han sier at han er på vei ut av ekteskapet men må gjøre det på riktig måte i forhold til barna, derfor tar det litt tid. De har ikke noe samliv. Han bor nærmest i kjelleren og har lite med kona å gjøre. Han går ut nesten hver helg uten henne og blir gladelig med i nachspiel til langt utpå morgenkvisten, så jeg tror nok ikke at kona bryr seg så mye. Barna er snart voksne, så det vil ikke bli så lenge til han kan bryte ut. 

Jeg klarer ikke å vente til han er skilt, jeg er helt på tuppa etter han og han i meg. Jeg føler meg som en dritt, men er det egentlig så ille det jeg gjør? De er jo knapt et par, og det er jo ikke jeg som er gift. Kan jeg fortsette å date denne mannen?

Akkurat:laugh:

Ja, det er ille det du gjør.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:skratte: 

Anonymkode: 1af49...db4

• Liker 6
Skrevet

Ville vel ventet til han var ute av ekteskapet. Mest realt ovenfor konen og du slipper å føle deg lurt hvis han plutselig skulle ombestemme seg. Syntes det er rart at folk begynner å gå på date før de har flyttet ut hjemmenfra etter ett samlivsbrudd. 

Gjest Newroz
Skrevet (endret)

Hold deg unna til han faktisk er ute av ekteskapet. 

Og ja, hvis du dater enn mann som du vet er gift, så er det ganske ille. Det er så klart han som begår den største synden her, men du er med på det når du vet han er gift og har familie. 

Endret av Newroz
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så mannen flytter ikke ut for å spare de «nesten voksne» barna, men at far går på byen hver helg og drikker til utpå morrakvisten, det er å være et ok forbilde, mener han? :klo:

Jeg er usikker på hvordan du reelt mener barna på noe som helst slags te ville fått nedsatt livskvalitet av å ha far 100% en uke og mor 100% neste uke hellet enn å ha far 95% på byen mesteparten av tiden? For dette må du, Ts, gjøre deg opp en mening om. Og du må ha guts nok til å stille «drømmemannen» kritiske spørsmål om dette.

Eller du kan steppe inn i rollen du meget tydelig er ønsket i: som en av mange ligg i tillegg til konen..

Anonymkode: 61dc4...203

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er hakk i plata og de sier det samme de aller fleste. De går som regel ikke fra kona. Du hører bare hans side så ta det med en klype salt. Uansett, er du klar til og gå gjennom skilsmisse med han?  i tillegg får du barn på kjøpet og selv om de ikke er små.  Eks kona vil alltid være der, hvis han går da. 

Anonymkode: 61f64...fab

AnonymBruker
Skrevet

Her har vi uten tvil den perfekte mann. 

Forstår godt at du synes oppførselen din er grei når det gir deg mulighet (?) til å slå kloa i en sånn som ham :rolleyes:

Anonymkode: 05447...4bb

Skrevet

Ja, det er ille, og nei, har du i det minste et fnugg av selvrespekt og etikk innabords så slutter du å date den gifte mannnen. Fortell ham at du er "på tuppa" etter ham, men at du ikke kan fortsette å treffe ham så lenge han er gift. Er han like mye "på tuppa" etter deg, og det er sant at han bor i kjelleren (har mine tvil), klarer han nok å forlate kona og de nesten voksne ungene. Og gjør han ikke det, holder han deg for narr. Og da vil du vel ikke ha ham? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Elskerinnetalen....er det mulig å være så naiv. Tror du virkelig at det er sant?

Tenk om han sa: hverdagen er litt kjedelig siden vi har vært sammen så lenge, sexlivet er litt rutinepreget, men vi har det veldig fint sammen forde. Jeg trenger ett avbrekk fra rutinene mine å tenkte vi to kunne knulle litt, er du hypp?

Tror du da at du hadde vært like hypp på han? For det er derfor damer får elskerinnetalen. Eller så ville de ikke fått oppmerksomhet. Så seriøst, tror du virkelig på han? 90% av utro menn sier akkurat det samme....det har fått ett eget navn liksom. Og naive damer går rett på...

Anonymkode: dfcde...7a0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han har en fæl kone ikkesant? Stakar, godt han fant deg.

Anonymkode: fd922...25b

AnonymBruker
Skrevet

Det er gifte utro menns unnskyldning nummer 1 at de er på vei ut av ekteskapet og til å bli skilt og kun holder sammen for barna. Det er løgn for å prøve å rettferdiggjøre utroskapet sitt, og de kommer aldri til å forlate familien selvom de dikter opp masse dritt og fremstiller det sånn ovenfor elskerinnen. Du blir bare megasåra og brukt så du gjør lurest i å holde deg unna.

Anonymkode: 5f0b4...d4c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette er skrevet av ei kone som lener seg til Føre-var-prinsippet.

Anonymkode: 4e6b0...6cd

AnonymBruker
Skrevet

Vedder på at alle som har kommentert foreløpig er kvinner :fnise: 

det er helt fascinerende hvordan de mister bakkekontakten når det er en kvinne som blir bedratt.

uansett ts, hvis forholdet ee så kjedelig som sier så bør han gå. Når han har gjort dette så kan du kanskje begynne og ta han seriøst.

om ikke,mer du bare nok en tåpelig elskerinne som faller for disse unnskyldningene

Anonymkode: 434d5...766

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, Newroz skrev:

Hold deg unna til han faktisk er ute av ekteskapet. 

Og ja, hvis du dater enn mann som du vet er gift, så er det ganske ille. Det er så klart han som begår den største synden her, men du er med på det når du vet han er gift og har familie. 

Enig, det er like ille å være den som bidrar til utroskap. Tenk på hvordan du selv ville følt det om du hadde etablert livet med en mann du elsket og som sa han elsket deg også, men gikk bak ryggen din med en elskerinne for litt spenning og ga henne noen tomme løgner og romantiske strofer for å prøve å fremstille seg selv som en bedre mann enn en utro mann. Sannheten er at dere begge to er dårlige medmennesker som holder dere selv for narr. Hver kveld han sender deg nattamelding mens han er på do går han å legger seg i seng med hun og sier han elsker hun, og mener det, men mener  ikke egentlig det han sier til deg. Du er naiv om du tror på det, og ond som bidrar til utroskap og kun ser dette fra ditt perspektiv. Forelskelse gjør blind, men våkn opp og ta deg sammen ts!

Anonymkode: 5f0b4...d4c

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vedder på at alle som har kommentert foreløpig er kvinner :fnise: 

det er helt fascinerende hvordan de mister bakkekontakten når det er en kvinne som blir bedratt.

uansett ts, hvis forholdet ee så kjedelig som sier så bør han gå. Når han har gjort dette så kan du kanskje begynne og ta han seriøst.

om ikke,mer du bare nok en tåpelig elskerinne som faller for disse unnskyldningene

Anonymkode: 434d5...766

Du gir jo samme type kommentar selv?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det mulig å DATE en gift person? Trodde det var bare single som DATET? 

Anonymkode: 63988...41b

AnonymBruker
Skrevet

Dersom ts var en mann på dealern med en gift kvinne ville han fått høre så dundrer om hvilken hun han var.
Det positive ved svarene hittil er jo at det er ingen som heier frem ts, jeg er overrasket over KG-borettslaget:klappe:

Anonymkode: 48889...a89

Skrevet

Om han forlater ekteskapet, så er det jo typisk mange menn og "leve livet" en kort periode, for å så løpe tilbake med halen mellom beina, når de har funnet ut at gresset ikke er grønnere på andre siden. Hadde ikke villet tatt kjangsen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...