AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #1 Skrevet 11. mai 2018 Har datet en fyr en liten stund. 3-4 uker, møttes 4-5 ganger. Før det første, han er litt anderledes enn de jeg har datet før. Men samtidig så er det noen likhetstrekk der. Vi har god kjemi, men det er jo ennå på det overfladiske stadiet. Han er typisk det jeg tiltrekkes av, litt alfahann, god selvtilitt, en god dose selvironi, morsom, smart, selvstendig, aktiv og handyman. Og han er veldig åpen, og det kjenner jeg at jeg virkelig digger. Han er heeelt fantastisk i senga, skikkelig avslappet og så opptatt av hva jeg liker. Jeg har alltid blitt litt klein av å snakke om sånt under akten, har vært litt smått sjenert og litt utilpass på en måte. Men med han, ikke i det hele tatt. Føler meg så trygg og klarer virkelig å slappe av. Her om dagen så sa han plutselig «hva liker du best?» og jeg bare «Ehh, jeg vet ikke egentlig». Da svarte han med «du må ikke være redd for i si det, kommunikasjon er alt». Jeg smelta helt av det kan du si. Vet ikke om jeg er forelsket, men betatt absolutt. Føler jo at det er et greit utgangspunkt. Men når vet man om det er en god match? Mer det greit å foreslå å gå gjennom en sånn «bli kjent liste» fra et nettsted når vi møtes neste gang? Jeg er redd for å bli glad i mennesker. Eksen min oppførte seg som en dritt, og ødela veldig mye. Kjenner ikke at jeg klarer å bli glad i noen uten å vite at det er «verdt» det, altså en god match som faktisk kan bli noe. Anonymkode: 73c52...95a 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #2 Skrevet 11. mai 2018 Hvorfor ikke? Gjør det til noe morsomt. Lykke til! Anonymkode: 8340e...279 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #3 Skrevet 11. mai 2018 begjær i første omgang.. Anonymkode: 42fe5...425
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #4 Skrevet 11. mai 2018 Synes det er positivt at du føler deg avslappet i hans nærvær, at du kan være deg selv og ikke synes at det å snakke om ting som skjer i senga er flaut. Det er riktig som han sa, kommunikasjon er alt. Bare fortsett å bli kjent med hverandre! Høres for meg ut som et bra utgangspunkt Anonymkode: 2ddd8...738 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #5 Skrevet 12. mai 2018 ts her. Vet ikke hvordan jeg skal foreslå en sånn «bli kjent liste», det er jo så utrolig kleint og han kan komme til å tro at jeg er helt gal. Men hvordan ellers finner man ut om man har lignende verdier og ønsker i livet..? Anonymkode: 73c52...95a
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #6 Skrevet 12. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: ts her. Vet ikke hvordan jeg skal foreslå en sånn «bli kjent liste», det er jo så utrolig kleint og han kan komme til å tro at jeg er helt gal. Men hvordan ellers finner man ut om man har lignende verdier og ønsker i livet..? Anonymkode: 73c52...95a Man spør når vi datet snakket jeg og kjæresten litt om religion en dag, hvor han fortalte litt hvor han står. Så spurte han bare forsiktig og på en respektfull måte hva jeg mener. Det med hva man ønsker i livet er litt vanskeligere, men jeg har bare merket det på han ut fra meninger og hva han prioriterer. Vi snakket om barn og ekteskap etter en stund, det er jo viktig å vite hvor den andre står Ville ikke stresset, men tatt det når det passer. Anonymkode: 737b5...a3f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå