AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #1 Skrevet 11. mai 2018 Hadde en tråd her tidligere angående navn til jenta mi, men finner den ikke igjen. Dette med å bestemme seg for et navn er jammen ikke enkelt. Så jeg tenkte å skrive ned mine favoritter her for å spørre hva dere mener. Michelle, Mathea, Elida, Emilie, Julie, Kristine, Mailene, Melissa. Anonymkode: c41ce...c41
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #2 Skrevet 11. mai 2018 Liker Elida godt. Vakkert og ikke så vanlig. Anonymkode: e3190...876
Ulrikke Skrevet 11. mai 2018 #4 Skrevet 11. mai 2018 Personlig ikke fan av Michelle og Melissa. Mailene kommer til å måtte stave navnet sitt hele livet, de fleste vil gå ut fra at hun heter Malene... Alle de andre navnene er fine navn! 1
Olava Skrevet 11. mai 2018 #5 Skrevet 11. mai 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde en tråd her tidligere angående navn til jenta mi, men finner den ikke igjen. Dette med å bestemme seg for et navn er jammen ikke enkelt. Så jeg tenkte å skrive ned mine favoritter her for å spørre hva dere mener. Michelle, Mathea, Elida, Emilie, Julie, Kristine, Mailene, Melissa. Anonymkode: c41ce...c41 Liker Mathea, Elida, Mailene og Melissa veldig godt. Michelle, Emilie, Julie og Kristine er navn som jeg føler at "alle" heter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå