Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er på en datingside. Har blokkert en person, en var å så på profilen. Kan denne personen se det? 

Anonymkode: b2021...2fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hvilken datingside du er på. Men på ett par av de får du beskjed at du er blokkert og ikke kan komme inn på profilen hvis du klikker på den. Men dette står nok i reglene for nettsiden. Mente jeg leste at det var sånn det fungerte.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, hvis du har blokkert personen kan ikke vedkommende se din aktivitet der inne

Anonymkode: 3a657...b92

AnonymBruker
Skrevet

Du blokkerte en som så på profilen faktisk:fnise:

Anonymkode: 0e094...ce9

AnonymBruker
Skrevet

Ble feil skrevet ser jeg. 

Jeg blokkerte ikke fordi den personen så på profilen min. 

Jeg var å så på profilen til en jeg har blokkert. Og lurer på om den personen kan se det. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei det tviler jeg på. 

Anonymkode: b996c...128

AnonymBruker
Skrevet

Flott. Takk for svar. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Svar til hovedinnlegg: Ja.

Anonymkode: c1136...962

AnonymBruker
Skrevet

Dette er match. 

Så de kan se det? 

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. 

Uff, nei det var dumt. 

AnonymBruker
Skrevet

Hehe skjer med meg hele tiden på sukker. Det står denne personen har blokkert deg.

Anonymkode: 4adac...ade

AnonymBruker
Skrevet

Skulle ikke hvert sånn at de kunne se det. 

På Facebook f.eks finner du bare ikke personen. 

Skrevet

Hei, trådstarter. 

Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. 

Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Perelandra, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...