Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer egentlig på om flere har erfaring med menn som lyver for å få sex? Jeg mistenker en mann for å rett og slett fake et forhold til meg bare for å kunne fortsette å ha det seksuelle forholdet vi har hatt i de siste 8 mnd. Jeg har vanskelig for å tro at noen vil gå så langt, men det er den eneste forklaringen jeg kan komme på for oppførselen hans. Derfor lurer jeg på om andre har vært utsatt for noe lignende og om dette er vanlig...

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes menn som har et forhold til tre damer hvor damene tror mannen kun er med dem. Men i realiteten har denne mannen en samboer som han har et barn med hvor denne dama er totalt uvitende om hva mannen gjør bak ryggen hennes. 

Når slike ting som dette skjer så finnes det seff menn som faker et forhold kun for sexens skyld ja.

Anonymkode: 27b70...b88

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Opplevd det ja, 2 år.

Anonymkode: 640a1...23f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har opplevd dette ja. Var en jeg var relativt betatt av, som kun ga meg noe tilbake dersom vi hadde sex. I tilfeller der jeg ytrer at jeg ikke ønsker å ha sex med han fordi det aldri ble noe mer, overså han meg. Men dersom jeg viste interesse for sex kunne vi både dra på date og gjøre andre ting, så lenge det ble sex. Forferdelige greier. 

Anonymkode: d5dc0...56c

• Liker 3
Skrevet

Takk for at dere svarer, takknemlig for alle innspill. Det er jo vanskelig å svelge at det er sånn, men spørs om man blir nødt til det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det beste å gjøre er å droppe mannen, finn noen Andre. Ingen fortjener å bli behandlet slik. 

• Liker 3
Skrevet

Selvsagt er dette vanlig. Så lenge du er enkel å ha med å gjør og ikke nager for mye ellers så sier han vel det du høre. 

• Liker 2
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det beste å gjøre er å droppe mannen, finn noen Andre. Ingen fortjener å bli behandlet slik. 

Jeg skal gjøre det. Det har ikke vært de beste 8 mnd i mitt liv, mest som en følelsesmessig berg-og-dalbane... håper det finnes noe bedre der ute.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, Anne907 skrev:

Jeg skal gjøre det. Det har ikke vært de beste 8 mnd i mitt liv, mest som en følelsesmessig berg-og-dalbane... håper det finnes noe bedre der ute.

Kjære Ts, stor klem til deg. Står midt i samme sak. Er veldig vondt, men samtidig så har det heller ikke vært noen god periode med han heller. Finnes gode menn der ute for oss.

Anonymkode: df870...837

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det du opplever, TS, er dessverre veldig vanlig. Jeg ønsker å ha et ordentlig forhold til en mann, kun sex fungerer ikke for meg ihvertfall, blir ikke godt engang.

Vanlig triks hos sånne menn: "Jeg ønsker forhold med den rette dama. Vi kan jo ha sex først, og så se hva som skjer." Han virker kjempeinteressert helt til man spør om dette forholdet, da har han svarene klare: du er ikke bra nok for ham likevel. De bruker og kaster kvinner, og fortjener å være helt uten. Jeg har lært meg å styre unna.

Anonymkode: f60b8...305

• Liker 2
Skrevet

Det er faktisk ikke så uvanlig. Mange menn faker følelser for å få sex, oppmerksomhet og kjærlighet... 

men dette gjør også damer. Har flere eksempler på damer som manøvrerer opptatte menn bort i fra damene sine for så å dumpe dem når de har fått den bekreftelsen og makten de var ute etter. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

For meg er ikke det verste at det ikke blir noe seriøst med denne mannen... Men at han har løyet og manipulert meg for å ha meg i den rosa boblen min. Der jeg trodde / håpet på at han faktisk likte meg. At jeg var LITT spesiell. Og han gir rett og slett faen.

Jeg har lyst å sende han meldinger på meldinger å fortelle om hvor vondt det er. Men det har ingen hensikt, driter han i det så vil det bare fore opp egoet hans enda mer. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Men, slik adferd er jo IKKE normalt.

De må ha en eller annen forstyrrelse.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men, slik adferd er jo IKKE normalt.

De må ha en eller annen forstyrrelse.

Ja, det kan en si. Narsister? Nå tror jeg litt av greia er at mulighetene for tilfeldig og uforpliktende sex er så stor. En trenger ikke å forplikte seg.. bare kjøre på. Har en også flere damer å spille på, samt en holder litt avstand så ikke de knytter seg så spiller det ingen rolle for.

AnonymBruker
Skrevet

Har opplevd det ja, tror vel de fleste av oss har det. Men det verste var når en ex brukte meg på den måten, han var fullstendig klar over at jeg ikke var over han, at jeg elsket han, han kom tilbake 2 mnd etter bruddet, gråt fordi han savnet meg, fordi han hadde følelser for meg osv. Det skulle være han og meg resten av livet. Så vi startet igjen, jeg trodde jo vi var blitt sammen igjen. Og vi hadde det fantastisk, var mye sammen, fant på mye ute, han holdt meg alltid i hånden, kysset meg ute, var veldig opptatt av å vise at vi var sammen. Så etter 6 mnd, hvor alt bare var fint, så fortalte han at han skulle på date med en annen, at vi var ikke kjærester, og han følte overhodet ingenting for meg. Det hadde han ikke gjort i løpet av de 6 mnd vi holdt på.

Denne mannen hadde relativt dårlig selvtillit, hadde vært gift med en kvinne som behandlet han som dritt, og fikk selvtilliten hans til å havne på bånn. Jeg var hans første forhold etter det, han hadde hatt sex med noen andre, men ikke hatt noe forhold. Jeg ga mange komplimenter, viste med hele meg hvor mye jeg hadde lyst på han, at jeg elsket han osv. Så tror han brukte meg det siste halve året, for å bygge opp seg selv, bygge opp selvtilliten hans. Men er jo utrolig slemt, å lure og bruke andre på den måten, for de siste 6 mnd, så løy han jo mye til meg.

Anonymkode: 4200e...b77

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men er jo utrolig slemt, å lure og bruke andre på den måten, for de siste 6 mnd, så løy han jo mye til meg.

Er direkte ondskapsfullt. Hvordan kom du deg videre etter dette?

Jeg synest det er vanskelig. Tenker på han hele tiden.. og VIL jo være fri... Bllr så sliten av hele greia. Bør gi faen rett og slett og komme meg videre.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er direkte ondskapsfullt. Hvordan kom du deg videre etter dette?

Jeg synest det er vanskelig. Tenker på han hele tiden.. og VIL jo være fri... Bllr så sliten av hele greia. Bør gi faen rett og slett og komme meg videre.

Nå er dette 1,5 år siden. Men de første 6 mnd slet jeg en del, for man føler seg så utrolig lurt, føler seg litt dum fordi man ble så grundig lurt, samtidig som man skal komme over han. Nå går det helt fint, og jeg tenker at han er en stor idiot som gjorde dette. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er dette 1,5 år siden. Men de første 6 mnd slet jeg en del, for man føler seg så utrolig lurt, føler seg litt dum fordi man ble så grundig lurt, samtidig som man skal komme over han. Nå går det helt fint, og jeg tenker at han er en stor idiot som gjorde dette. 

Godt å høre at det går bra. :) Gir håp om at en selv kommer ut av dette. 

• Liker 3
Skrevet

TS her. Jeg fikk flere svar enn jeg ventet gitt, utrolig at dette er så vanlig. Jeg er åpenbart veldig naiv. Det dumme med denne fyren er at han faktisk sier at han VIL ha et forhold. Jeg har ikke truet eller presset ham til noe....selv om han nok skjønner at sexen vil ta slutt hvis det ikke er et seriøst forhold. Og jeg blir så irritert, for alt han gjør tyder på at han ikke tar det seriøst i det hele tatt... men snakke, det kan han. Han sier han ikke er så flink til å vise følelser, men det er heller interesse han ikke er god på å vise. Og jeg tenker at man skulle tro det fantes andre å ha sex med der ute da, er vel nok damer som vil ha pulevenner? Så kan han la de som vil ha forhold være i fred :(

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, Anne907 skrev:

TS her. Jeg fikk flere svar enn jeg ventet gitt, utrolig at dette er så vanlig. Jeg er åpenbart veldig naiv. Det dumme med denne fyren er at han faktisk sier at han VIL ha et forhold. Jeg har ikke truet eller presset ham til noe....selv om han nok skjønner at sexen vil ta slutt hvis det ikke er et seriøst forhold. Og jeg blir så irritert, for alt han gjør tyder på at han ikke tar det seriøst i det hele tatt... men snakke, det kan han. Han sier han ikke er så flink til å vise følelser, men det er heller interesse han ikke er god på å vise. Og jeg tenker at man skulle tro det fantes andre å ha sex med der ute da, er vel nok damer som vil ha pulevenner? Så kan han la de som vil ha forhold være i fred :(

Nei uff, han her vet å manipulere. Ofte er sånne folk selv veldig klare over at de er verbalt sterke. De sier de VIL ha et forhold fordi de tenker at det er det du vil høre. Har opplevd det selv - de vil bare ha i både pose og sekk.

Anonymkode: c61e3...86a

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...