Gå til innhold

Akvarium og småbarn!

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei, vi har et stort akvarium på ca 150 liter. Vi har også ei lita jente på 1 år som blir mer og mer aktiv. Og interessert i akvariet. Er redd hun på en måte skal kunne klare å velte det eller rive det ned ved å klatre eller slå på det! Prøver å passe på hele tiden, men hun er jo så kjapp at hun kommer seg dit på et blunk. Har en stor jobb med å bære henne bort derfra. Hun får kikke på det sammenmed oss, for det er jo spennende da.

Men til poenget: Vil prøve å finne en måte å sikre akvariet på slik at det ikke kan velte. Men har ingen ideer til hva vi kan gjøre. Prøver også å sette opp sperrer med stoler o.l. men dette skyver hun unna fort som fy..

Er det noen som har hatt dette problemet, eller som kan tenke seg en lur løsning på det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et akvarium på 150 liter veier vel tilsvarende antall kilo?

Jeg kan ikke se for meg hvordan en 1 åring skal kunne rive det ned...

Forklar at det bare er til å kikke på - eneste måte som vil fungere i lengde tror jeg!

Gjest Anonymous
Skrevet

Du har fått mange svar på en annen tråd.

Gjest sterioa
Skrevet

min lille fetter klarte å knuse et digert akvarium med en glassflaske brus. noen mulighet for at dere kan plassere akvariumet over en meter over bakken? da kan hun vel ikke nå det vel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...