AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #1 Skrevet 11. mai 2018 Hey. Har kommet i kontakt med ei søt jente via tinder, som jeg har hatt mye kontakt med de siste tre ukene! Tonen har vært flørtende, og hun virker interessert og har sagt tydelig ifra om at hun vil møte meg. Veldig bra. Men problemet er at vi bor 4t fra hverandre, noe som gjør det vanskelig. Hun har en bror som bor i samme by som meg, og skal mest sannsynlig studere i byen min fra høsten av. Så er vel liv laga. Hun skal til min by i juli, så det er foreløpig første mulighet til å møtes. Lenge til. Har prøvd å få til Skype eller telefon, men lite initiativ fra henne i forhold til det. Så jeg lurer, hvordan bør jeg forholde meg til dette? Kjemien virker veldig bra, hvis man kan bedømme det ut ifra snapchat (Er derfor jeg vil møte/snakke med henne, for å finne ut av kjemien), og vi har endel ting til felles, og virker ellers forholdsvis like på ting. Så føler dette er ei jente som har stort potensiale! Har sett på tidligere poster angående dette temaet, uten å finne de svarene jeg er ute etter. Anonymkode: c2d34...830
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #2 Skrevet 12. mai 2018 Noen? Oppdaga skriveleif i overskriften nå😒 Anonymkode: c2d34...830
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå