Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2005 #1 Del Skrevet 25. februar 2005 er det noen som vet hva symptomene på eggstokkbetennelse er utover at man får smerter i magen? Kan man feks miste mensen av det i flere mnd? Pliis svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2005 #2 Del Skrevet 25. februar 2005 http://search.kvasir.no/query?q=eggstokkbe...else&referer=kv Et enkelt søk på Kvasir ga endel treff. Her kan du lese og helt sikkert finne svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2005 #3 Del Skrevet 25. februar 2005 Det stod ingenting der... Er det ingen som har hatt eggstokkbetennelse da som kan svare? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2005 #4 Del Skrevet 25. februar 2005 Om du mistenker å ha etggstokkbetennelse burde du kanskje heller ringe legen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trådstarterr Skrevet 25. februar 2005 #5 Del Skrevet 25. februar 2005 Jeg har vært hos legen og venter på svar på noen prøver, men legen gav meg ingen svar og er på vinterferie nå.. Og i det siste har jeg lest litt om det, men finner ikke svar på om å miste mensen er et symptom.. Du trenger jo ikke å bry deg med å svare hvis du ikke vet det... Jeg spurte bare et enkelt spørsmål til dem som har hatt det og håper at dem kan være så snille å svare hvis dem vet... Er det så farlig liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2005 #6 Del Skrevet 25. februar 2005 Hvis man bare mister mensen (uten andre symptomer) er det minst 10 andre ting som er mer sannsynlig enn eggstokkbetennelse. En av mine venninner hadde det, hun hadde menstruasjon som vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå