Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2005 #41 Del Skrevet 8. mars 2005 Men da sku' du sett for et liv det ble i Carl Ivar og Siv Stakkars Siv måtte gråte for det var ikke måte på kritikk mot Søviknes' underliv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 8. mars 2005 #42 Del Skrevet 8. mars 2005 Vil du være med hjem og se på operamintsamlingen min? *suger* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. mars 2005 #43 Del Skrevet 8. mars 2005 Ha'kke peiling på poetry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2005 #44 Del Skrevet 8. mars 2005 Ha'kke peiling på poetry Det er lett, se bare på dette lille eksemplet i forsøksvis lokal språkdrakt: Ei gammale dame fra Madla hu sad der på benken og radla - Får eg trilta ei besa? - Nei, kan du'kje lesa? Det e'kje lovligt å ta fram badla (OK, det skal vel egentlig være "badlå," men det er viktig at ting rimer) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. mars 2005 #45 Del Skrevet 8. mars 2005 Det er lett, se bare på dette lille eksemplet i forsøksvis lokal språkdrakt: Ei gammale dame fra Madla hu sad der på benken og radla - Får eg trilta ei besa? - Nei, kan du'kje lesa? Det e'kje lovligt å ta fram badla (OK, det skal vel egentlig være "badlå," men det er viktig at ting rimer) Det var et morsomt dikt Ok, da har jeg lest litt DIKT... MITT DIKT: Noen spiser bananer og hopper fra tre til tre Andre suger helium og klarer ikke slutte å le! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2005 #46 Del Skrevet 8. mars 2005 MITT DIKT: Noen spiser bananer og hopper fra tre til tre Andre suger helium og klarer ikke slutte å le! HURRA! Du er i gang! Fortsetter du slik, blir du om kort tid et slags poet-ikon. Her er et halveis-til-haiku-dikt. Sommer og sol speed og rohypnol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 8. mars 2005 #47 Del Skrevet 8. mars 2005 Her er et halveis-til-haiku-dikt. Ei påseila ku ifra Skåne Var nesten iferd med å dåne En hai fra Bombay beit rumpa av May (kuas navn) da hu påpekte hans begynnende måne Kan dette anses å være et helveis-til-haiku-dikt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2005 #48 Del Skrevet 8. mars 2005 Ei påseila ku ifra Skåne Var nesten iferd med å dåne En hai fra Bombay beit rumpa av May (kuas navn) da hu påpekte hans begynnende måne Kan dette anses å være et helveis-til-haiku-dikt? Nei, det kan snarere anses å være et halvveis-til helvete-dikt (sorry, fristelsen til nok et billig ordspill ble for stor! En søt, liten jomfru fra Toten var ikke helt med på noten da nabo'n tok frem et søtt, lite lem og sa "Vil De klemme rundt roten?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 8. mars 2005 #49 Del Skrevet 8. mars 2005 En søt, liten jomfru fra Toten var ikke helt med på noten da nabo'n tok frem et søtt, lite lem og sa "Vil De klemme rundt roten?" Norsk bonderomantikk: Salme 2: En søthungrig jomfru fra Skreia fikk summa seg fort, den budeia Og tunga kom frem siden bonden sitt lem var innsmurt med sjokkis fra Freia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. mars 2005 #50 Del Skrevet 9. mars 2005 Kystromantikk, da? En grabukk fra øvst oppi dalen han lagde den store skandalen På båttur lang kysten han sa "Vis meg bysten, ja, vis gjerne hele kanalen" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SumoBryter Skrevet 9. mars 2005 #51 Del Skrevet 9. mars 2005 Morten Gulbrandsen har skrevet mitt favoritt dikt. Kjærlighet? Det beste diktet jeg har lest !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. mars 2005 #52 Del Skrevet 9. mars 2005 Morten Gulbrandsen har skrevet mitt favoritt dikt. Kjærlighet? Det beste diktet jeg har lest !!! Hvordan er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. mars 2005 #53 Del Skrevet 9. mars 2005 HURRA! Du er i gang! Fortsetter du slik, blir du om kort tid et slags poet-ikon. Her er et halveis-til-haiku-dikt. Sommer og sol speed og rohypnol I like måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. mars 2005 #54 Del Skrevet 9. mars 2005 Kan også forenkles ytterligere, når jeg tenker meg om. Sommer og sol, hasj og lynol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 9. mars 2005 #55 Del Skrevet 9. mars 2005 Kystromantikk, da? En grabukk fra øvst oppi dalen han lagde den store skandalen På båttur lang kysten han sa "Vis meg bysten, ja, vis gjerne hele kanalen" Latino!!! En machomann fra Argentina Han ville imponere Angelina Med bule i buksen Han svang seg oppå oksen Men etterpå hadde han vagina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 9. mars 2005 #56 Del Skrevet 9. mars 2005 Eh... Teknisk feil! Kom visst to ganger i forskjellige tråder! Trøff, du bare skaper forvirring! OK! Her er den som skulle vært i LIMERICK-tråden! En homse-frisør ifra Sola Han kjøpte seg en flaske cola Til dassen han gikk og brukt'en som pikk Og endelig kjente'n seg beroliga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå