chimp Skrevet 2. mars 2005 #21 Skrevet 2. mars 2005 En tekkelig jomfru fra Leira Av lensmann og prest ble beseira Både foran og bak Og hun kom med et brak Så hun skrek; Dette vil eg ha meir a'
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2005 #22 Skrevet 2. mars 2005 Men da ble jo presten sjokkert Ja, han følte seg rent skjikanert Han sa til madammen "Nå får du ta deg sammen, og ikke skrike når du blir perforert
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #23 Skrevet 3. mars 2005 -Ja nå var du smart, nå var du jævlig smart! (Martin Schanke) Utrolig bra! Og villt bra side! http://www.justfuckinggoogleit.com/
chimp Skrevet 3. mars 2005 #24 Skrevet 3. mars 2005 Men da ble jo presten sjokkert Ja, han følte seg rent skjikanert Han sa til madammen "Nå får du ta deg sammen, og ikke skrike når du blir perforert Den presten var jammen en kåt én Så eks-jomfru Bråten Hun ble rent på gråten DA så han sitt snitt Til å spanke henne litt Til hun lovet å holde helt tåten
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #25 Skrevet 3. mars 2005 Ei limerickkjerring fra Ski hun fikk jaggu orda på gli - Ei linje for mye, pytt, jeg tar ikke bryet med å telle sånn halvveis til ti.
chimp Skrevet 3. mars 2005 #26 Skrevet 3. mars 2005 Ei limerickkjerring fra Ski hun fikk jaggu orda på gli - Ei linje for mye, pytt, jeg tar ikke bryet med å telle sånn halvveis til ti. Ikke vær sånn en paragraf-rytter, din GUBBE!!!! hmmm.... pønske....
chimp Skrevet 3. mars 2005 #27 Skrevet 3. mars 2005 En gubbe som leser på Skråblikk Han ønsker seg veldig en ståpikk Som han kan stikke inn og få utblåsningen sin i madammen med bedende blå-blikk
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #28 Skrevet 3. mars 2005 En gubbe som leser på Skråblikk Han ønsker seg veldig en ståpikk Som han kan stikke inn og få utblåsningen sin i madammen med bedende blå-blikk Men sånt er jo ren utopi Så han leser i håndboka si - at når hun ikke vil så kan han få det til ved hjelp av litt hard onani
chimp Skrevet 3. mars 2005 #30 Skrevet 3. mars 2005 Men sånt er jo ren utopi Så han leser i håndboka si - at når hun ikke vil så kan han få det til ved hjelp av litt hard onani Det var en madam i fra Sogn Hun var ikke tapt bak en vogn Når hun ikke fikk pikk Ikke engang et slikk Til kondomeriet hun gikk... med sin... rogn (folkelig uttrykk for eggstokker)
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2005 #31 Skrevet 4. mars 2005 Men da sku' du sett på fru Fjose for hun ble jo nødt til å kose med en kar fra Porsgrunn som trodde at hun solgte kroppen med rognen i pose
Sheba Skrevet 4. mars 2005 #32 Skrevet 4. mars 2005 Å du store all verden , snakk om poesi i verdensklasse da! Blir helt rørt jeg, snufs. Men seriøst - jeg er imponert, og bøyer meg i støvet. Som vel alle bør gjøre når man står ovenfor stor dikterkunst! Muhahahaha!
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2005 #33 Skrevet 4. mars 2005 Veeel... - som startinnlegget antyder, har både Ibsen, Vold og fru Vesaas levert produkter av høy klasse. Sånt er uoppnåelig for andre enkle sjeler, så vi tar heller en Jon Herwig Carlsen...- og trekker det enda litt lenger.
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2005 #35 Skrevet 4. mars 2005 *rørt til tårer av kvaliteten på poesien* Bidrag mottas med takk, selv om du vanligvis ligger på et betydelig høyere nivå enn limerickformen tilsier.
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2005 #37 Skrevet 4. mars 2005 Smigre-trøffel... Vil du være med hjem og se på operamintsamlingen min?
chimp Skrevet 6. mars 2005 #38 Skrevet 6. mars 2005 Men da sku' du sett på fru Fjose for hun ble jo nødt til å kose med en kar fra Porsgrunn som trodde at hun solgte kroppen med rognen i pose En bygde-tulling fra vest blei statsminister og prest Men han dreit seg jo ut som en premie-stut når han skulle handle om hest ...altså hestehandel. Sluking av kameler kan vi komme tilbake til ved en senere anledning.
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2005 #39 Skrevet 6. mars 2005 En FrP-penis fra Os ble kjent for litt uventet kos Han heiv seg på Bente, og selv om hun ikke tente så kjørte'n på helt fri eksos
chimp Skrevet 7. mars 2005 #40 Skrevet 7. mars 2005 En ordfører helt uten hake Han ville litt smårips å smake Helt i Frp's ånd Tok han ei ung og blånn Men hun hadde ikke lært seg å fake Dessverre for han....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå