Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2005 #1 Del Skrevet 25. februar 2005 Eller blir Terje Vigens Tale til loffen bare Ord over grind? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 25. februar 2005 #2 Del Skrevet 25. februar 2005 Du er bare helt fantastisk Trøffer'n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest porselen Skrevet 25. februar 2005 #3 Del Skrevet 25. februar 2005 Jeg trodde egentlig at vi en gang for alle hadde fastslått at alt som er norsk er best.............. uansett!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 25. februar 2005 #4 Del Skrevet 25. februar 2005 Norske poeter røyker mest cannabies per side, i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. februar 2005 #5 Del Skrevet 25. februar 2005 Jeg personlig foretrekker den norske mandel poteten best... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 25. februar 2005 #6 Del Skrevet 25. februar 2005 Ja! Definitivt! Kan bare henvise til de lyriske, vakre, stemningsfulle og tåredryppende limerick'ene som ble produsert i kassevis og lassevis her i spaltene for et par somre siden av et par meeeget lovende og talentfulle brukere, som dessverre aldri fikk noe brukbart tilbud fra Gyldendal om pang-lansering hjemme og ute, gjest hos Skravlan eller middag med Ari Behn! Akkurat her så man definitivt ikke muligheten for å sette Norge på verdenskartet hva poesi angår! Men vi kommer tilbake! Vi ER der allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maya22 Skrevet 26. februar 2005 #7 Del Skrevet 26. februar 2005 dikt/lyrikk gjenspeiler mye av personligheten til den som skriver,så sånn sett er alt av poesi unikt. Hva som er bra og hva som er dårlig, er opp til enhver person og hva man får ut av det man hører/leser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2005 #8 Del Skrevet 28. februar 2005 Ja! Definitivt! Kan bare henvise til de lyriske, vakre, stemningsfulle og tåredryppende limerick'ene som ble produsert i kassevis og lassevis her i spaltene for et par somre siden av et par meeeget lovende og talentfulle brukere, som dessverre aldri fikk noe brukbart tilbud fra Gyldendal om pang-lansering hjemme og ute, gjest hos Skravlan eller middag med Ari Behn! Akkurat her så man definitivt ikke muligheten for å sette Norge på verdenskartet hva poesi angår! Men vi kommer tilbake! Vi ER der allerede! En berte i fra Akershus fikk huset sitt fullt av små lus Ja, også i håra der mellom låra fant mannen langt mer enn ei mus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 28. februar 2005 #9 Del Skrevet 28. februar 2005 Litt flere stavelser i første linje Trøffel så blir det der alldeles perfekt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2005 #10 Del Skrevet 28. februar 2005 Litt flere stavelser i første linje Trøffel så blir det der alldeles perfekt.. Jeg prøvde, men så endte jeg bare opp med det gamle, kjedelige Snåsa og d... - ja, du forstår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 28. februar 2005 #11 Del Skrevet 28. februar 2005 Sånn sett var dette fint det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2005 #12 Del Skrevet 28. februar 2005 En tiger fra østenfor Løten gikk slett ikke rundt varme grøten Hun sa til sin kjære "nå må du la være å slafse på meg som på fløten" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 28. februar 2005 #13 Del Skrevet 28. februar 2005 Ah... vakkert.... (men jeg vil gjerne slafses på, så jeg regner med at dette var veldig fri fantasi?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2005 #14 Del Skrevet 28. februar 2005 Ah... vakkert.... (men jeg vil gjerne slafses på, så jeg regner med at dette var veldig fri fantasi?) En strunk og blå mann i fra sør han prøvde å spre litt humør Da så han en tiger en skikkelig diger ...den slafset, og han føyk på dør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 28. februar 2005 #15 Del Skrevet 28. februar 2005 En blåmann fra sønnafor Sinsen Han pådro seg lopper i pinsen Han klør og han klør Han tror nesten han dør Mens chimp'ern har han i kameralinsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2005 #16 Del Skrevet 28. februar 2005 Ei sur KG-berte fra Horten syn's trådene luktet som lorten - Ja tenk, en ung mann i fra Kristiansand han hetser meg for den aborten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 28. februar 2005 #17 Del Skrevet 28. februar 2005 Hvem er denne bærta fra Horten? Du mener vel mora te'n Morten! Hu vrikka på rumpa Og dermed blei a' pumpa Av en kompis til Morten på fjorten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2005 #18 Del Skrevet 1. mars 2005 Hvem er denne bærta fra Horten? Du mener vel mora te'n Morten! Hu vrikka på rumpa Og dermed blei a' pumpa Av en kompis til Morten på fjorten Nei, mora te'n Morten, hu Ulla hu føyk bare rundt og tulla Før Morten ble fjorten Ja, da hadde halve Horten vært hjemme hos 'a Ulla og knulla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 1. mars 2005 #19 Del Skrevet 1. mars 2005 Nei, mora te'n Morten, hu Ulla hu føyk bare rundt og tulla Før Morten ble fjorten Ja, da hadde halve Horten vært hjemme hos 'a Ulla og knulla En limerick-dikter på KG Som visstnok skal hete Glenn-Åge Med tull og med fjas Han skaffer ris til sin bak Og til slutt må han rømme med toge' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2005 #20 Del Skrevet 2. mars 2005 En søt, vever kvinne fra Asker betrodde seg til en kjekk basker - Jeg havnet på baken og han tok frem staken og sa "nå på denne du smasker" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå