Gå til innhold

Utrolig hva folk kan lire av seg.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Min datter og svigersønn skulle pga diverse omstendigheter gifte seg i stillhet. Kun de nærmeste, de som ønsket skulle få komme i kirken og deretter skulle kun brudeparet og  forloverne ut og spise, før de skulle legge ut på en lengre feriereise. . Lokale var bestilt og det var greit synes jeg og familien var orientert og det var greit for alle bortsett fra;

Min svigersønns søster som var snurt over at hun ikke fikk være med i selskapet og spise middag etter vielsen og mens vi står på utsiden av kirken og skal ta avskjed med det lykkelige brudepar smeller det klagende og høylydt  fra henne, henvendt til sine sine to døtre; " NEI VI FÅR TA OSS EN PØLSE PÅ STATOIL VI DA!!!!!"

Anonymkode: 93746...7fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hadde de lokale for bare seg selv og forloverne?

Uansett var det en teit kommentar og jeg håper noen sa ifra at "dere får kose dere så mye da, har hørt at de har pølser med ekte Jarlsbergost" 

Anonymkode: ef7d2...756

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan jo hende at hun sa det med glimt i øyet, på tull og at du misoppfattet det, siden alt var avklart på forhånd. 

Anonymkode: ad0db...24d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Greit at folk vil ha det lite og intimt, men jeg syns at når foreldre og søsken først er invitert til kirka kan de også være med på middagen. 

Anonymkode: ab103...0b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan jo hende at hun sa det med glimt i øyet, på tull og at du misoppfattet det, siden alt var avklart på forhånd. 

Nei. Hun var tverr og sur og høylydt beklagende. Selv om hun var informert god tid på forhånd og da var det helt ok.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Greit at folk vil ha det lite og intimt, men jeg syns at når foreldre og søsken først er invitert til kirka kan de også være med på middagen. 

Anonymkode: ab103...0b9

Familien var ikke invitert til kirken men etter mye mas fra henne om å bare bli med i kirken hvertfall, ble det informert om tidspunkt og at de som ville fikk overvære vielsen. Skulle visst latt være å informere familiens drage.

Brudeparet m/forlovere hadde bestilt bord i en annen by der flyplassen også ligger.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fatter ikke at det er så big deal med bryllup i det hele tatt jeg. Jeg dropper de jeg kan.

Anonymkode: 3b645...a95

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men, hva var det med det lokalet? 

Anonymkode: ef7d2...756

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Hun var tverr og sur og høylydt beklagende. Selv om hun var informert god tid på forhånd og da var det helt ok.

Ja da var det jo veldig unødvendig og dårlig gjort. Hun er nok bare såret og klarte ikke å holde det inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette er da henta fra den reklamen om pølse på bensinstasjonen............

Anonymkode: dd833...e73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvor mange bryllup blir man bedt i, da? Jeg har vært i bare tre bryllup i familien (og er over 50 år). Kan jo hende hun liker familieselskaper og var skuffa over at det ikke ble noe av. Jeg kan styre min begeistring, men noen liker jo å treffe familien, spise fin middag ved vakkert dekket bord, ha anledning til å pynte seg osv. Er jo det eneste bryllupet til denne broren (håper man) og da er det kjipt å føle seg snytt.

Selvsagt skulle hun ha holdt kjeft. Replikken var dårlig. Følelsen forståelig.

Anonymkode: 3f006...623

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...