Gå til innhold

Pmu lepper, verdt det?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har smale lepper som jeg føler mister fargen og ser at pmu er en løsning for meg uten å bruke fillers. 

Sitter fargen så lenge som man håper på?

Anonymkode: 0ec59...a08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Njæ, jeg vurderte det en periode men fant ut at det var like greit å bare bruke lipliner jeg da.
Syntes PMU er veldig dyrt, og de jeg vet om som har det har veldig tydelig og falsk farge. Ene har det sittet i 5+ år på, andre gikk det bort etter 1 år så det varierer nok veldig. Jeg syns ikke det er verdt det om det bare sitter et år, og sånt vet man aldri på forhånd. Er også risky mtp at fargen man velger ikke nødvendigvis blir som man antar på leppefargen sin eller når fargen og tatoveringen er grodd.

Anonymkode: a7e67...009

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mener du permanent lip liner?

Anonymkode: 32c4e...c11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den sitter dessverre alt for godt. Jeg fikk et skikkelig stygt resultat og måtte gå og se ut som en klovn i mange år og nå, ti år etter, har jeg et hvitt arr rundt hele leppekanten der hvor tatoveringen var. Det kommer ikke til å forsvinne.

Anonymkode: f8d0e...578

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den sitter dessverre alt for godt. Jeg fikk et skikkelig stygt resultat og måtte gå og se ut som en klovn i mange år og nå, ti år etter, har jeg et hvitt arr rundt hele leppekanten der hvor tatoveringen var. Det kommer ikke til å forsvinne.

Anonymkode: f8d0e...578

Tror det produktet har endret seg ganske mye på 10 0r ift hva de har i og erfaringer med dette. Hvorfor har du ikke gjort noe for å rette opp i skaden i senere tid? Sikkert mange muligheter for deg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mener du permanent lip liner?

Anonymkode: 32c4e...c11

Jeg mener over hele leppa med farge. Fyller ut kantene ja, men gir farge all over. Bruker ellers aldri noe på leppene da gloss/leppestift alltid forsvinner så lett.

Anonymkode: 0ec59...a08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du prøvd lip tint? Finnes mange forskjellige, og jeg har kun erfaring med en, som jeg er veldig fornøyd med. Kan legges i flere lag for mørkere farge, og friskes opp litt i løpet av dagen. Koster uansett ikke mye, så jeg ville prøvd det fremfor permanent make up i første omgang. 

https://www.ebay.com/itm/Etude-House-Fresh-Cherry-Lip-Tint-9g/302702432296?epid=1910332486&hash=item467a789028:m:m3zmzZwqOD4xoL9Jxa41ILQ

Endret av Muscae
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 måneder senere...

Jeg tok pmu lepper som varer for et år og synes det er perfekt å våkne med fargede lepper. det eneste jeg noen ganger bruker er kun glos ... og det var ikke dyrt for 1500 kr 💋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 timer siden, SultanS skrev:

Jeg tok pmu lepper som varer for et år og synes det er perfekt å våkne med fargede lepper. det eneste jeg noen ganger bruker er kun glos ... og det var ikke dyrt for 1500 kr 💋

1500?? det var billig, her koster det minst 5500,-

Anonymkode: cc1a8...7ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hun hadde nylig tatt utdanningen innenfor pmu. Hun skulle opp i pris etter hvert. Har tatt vippeløft med farge også hos henne kun for 400 😁  snart vil jeg ta powderbrows men er bare litt redd for at det skal gjøre vondt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

SultanS, 

Kan du fortelle hvor du gjorde dette, navnet på salongen, evt navn på hun som tatoverte deg?

Endret av Tassen123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...