Gå til innhold

Lite sex...

Snuspa

Anbefalte innlegg

Trenger hjelp..."Pusen" min og jeg har pleid å ha sex så og si daglig, intill en mnd siden. Sex livet vårt er reduser til nesten null..(3 ganger den siste mnd).

Vær gang jeg prøver og hinte om at jeg vil kose, får jeg bare en melding som " jeg har vondt i hodet, jeg er sliten, jeg er varm og ikke akkurat nå".

Har prøvd og prate med han om det, men sier at det ikke er noe gærnt. (Spurt flere ganger faktisk, prøvd og foreslå nye spennede ting, men ingen ting biter på)

(Jeg vet han ikke har vært utro, da jeg har spurt om det, og jeg stoler på pusen min)

Er det noen som har vært i lignenede situasjon eller noen gutter som har noen erfaring fra dette selv??

Klem meg :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dir. Fredriksson

Hvis ditt navn på han, "Pusen", er noe du bruker ofte, så tror jeg faktisk at enhver mann hadde mistet lysten...

Kan ikke tenke meg noe mer avtennede enn den type malplasserte kjælenavn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest indiangranny

Hei Du

Det kan være stess på jobben og at han er sliten.

Han er ikke mer enn et menneske og stol på han du naår han sier at han ikke er utro.

La han få tid til seg selv og komme til hektene ikke mas på han det gjør ting værre.

Lykke til og det blir bedre skal jeg si deg,GI HAN TID :)

hilsen

indianlady :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar...er jo greit at man faktisk i perioder har mindre lyst på sex enn andre, men en HEL mnd??? Er kanskje litt utolmodig...men...sukk...

Og til Dir.Fredriksson, jeg tror ikke det at jeg kaller han pusen har noen innvirkning på dette, nå er det faktisk sånn at vi har pusenavn på hverandre, trodde det var vanlig i et forhold jeg??????? :-?

(Uansett, er jo ikke akkurat pusen jeg roper ut når vi har sex..sånn for og ha sagt det.)

Er det andre som mener Dir.fredriksson har rett her? At "pusenavn" er ut på jordet?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskelig å si om "pusenavn" kan ha noe å si. Men jeg vet at mange gutter synes at det er GRUSOMT å bli kalt "pus", "sussebass" osv. Er ikke glad i sånne navn selv heller.

Selv synes jeg at det er skikkelig "turn-off" når det blir mast om sex hver gang jeg skal legge meg. La nå gutten få slippe mas og kanskje få tid til å bygge opp litt lyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er jeg vel litt unormal jeg da :oops: , men uansett, tror ikke det har noe med sexen og gjøre, var jo faktisk han som kom med første utspill til "pusenavn". Som jeg sa tidligere, sier jo ikke det hele tiden, gutten har jo et navn!. Huff...skal ikke drive og unnskylde meg her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På meg virker det, som om det er skapt en slags feil "kultur" i forholdet deres. Ikke noe jeg direkte kan sette fingeren på, bortsett fra dette med det tåpelig kallenavnet da.... det er ren intuisjon, som sier meg at noe er galt, og at det kanskje blir litt vel mye barnslig"tukling/tøysing" mellom dere?

Det er mange feil "knapper" man i god tro kan risikere å trykke på i et samliv, og som får motsatt effekt av det man egentlig ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnslig av og til, ...men ikke unormalt mye..., gjerne da vi har det veldig bra vi, (håper og tror jeg da, men som du sier, kan jo hende det er blitt trykt på feil knapper den siste tiden.)

Sånn at det er sagt, vi har vært sammen i 2 år nå, så det kan jo hende det er der det ligger åsså, at man er kommet til et eller annet punkt som bare sier stopp en stund...eller over lengre tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har mye sex, og dama kaller meg for "go`ingen". Det liker jeg og det forteller meg mye. At jeg rett og slett er god for henne :lol: :blunke:

Hadde jeg blitt kalt "pus" eller "go klumpen" eller "gullet", så hadde nok det vert turnoff :hoho:

Men at en mann ikke vil ha sex ofte, da mener jeg han er "syk". Kanskje han trenger en oppfrisking av sexlivet. Vær direkte, si til ham "frekke" ting og gjør ting med ham som han gjerne bare har fantasert om.

Dette tenner meg utrolig:

1. At dama begynner å onanere!

2. At hun suger meg, og tar det i munnen!

3. At jeg får bruke vibrator på henne!

4. At jeg får lov til å onanere over puppene hennes!

Slik kunne jeg holdt på i det uendelige. Her er det egentlig bare fantasien som setter en stopper.

Hilsen en som aldri blir lei sex :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det andre som mener Dir.fredriksson har rett her? At "pusenavn" er ut på jordet?????

Ville nå bare si det at jeg liker disse puse kose navnene. det er en litt sær litt intim klang over ett slikt navn. oppfordrer alle til å prøve det. :)

og tror ikke dette har noe med sexlivet deres å gjøre.

jobber som tidligere sagt en faktor.

hormoner i ulage kan forekomme

vitaminmangel

mangel på mosjon

feile tider på døgnet å ha sex? prøv på forskjellige tider når det er mulig.

dette er bare de grunnene jeg har erfart at min lyst synker. :)

håper det kan være til hjelp. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...