AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #1 Skrevet 11. mai 2018 Noen som har tips til en god selvbruningskrem? Hvordan fungerer det? Blir det skjoldete når det forsvinner? Er så bleik på beina at jeg gjerne vil ha litt farge før jeg faktisk får farge.. Anonymkode: f2729...f54
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #2 Skrevet 11. mai 2018 https://www.apotek1.no/produkter/laktulose-667-mg-ml-mikstur-1000ml-936535p Denne er fin og anbefales Virker innen 12 timer, gir naturlig selvbruning på beina etter et toalettbesøk dersom man står oppreist og ikke tørker det bort Anonymkode: 09e73...d98 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #3 Skrevet 11. mai 2018 Jeg har prøvd mange men synes Dowe sin Summer glow gradual tan er best.Man må riktignok smøre seg i noen dager før det blir tydelig gyllen farge men da blir det også mindre skjoldete. For det blir det alltid tul en viss grad. Av de dyrere merkene synes jeg den fra Dior er veldig god. Anonymkode: 944e1...1a9
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #4 Skrevet 11. mai 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: https://www.apotek1.no/produkter/laktulose-667-mg-ml-mikstur-1000ml-936535p Denne er fin og anbefales Virker innen 12 timer, gir naturlig selvbruning på beina etter et toalettbesøk dersom man står oppreist og ikke tørker det bort Anonymkode: 09e73...d98 Hva er problemet ditt? Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har prøvd mange men synes Dowe sin Summer glow gradual tan er best.Man må riktignok smøre seg i noen dager før det blir tydelig gyllen farge men da blir det også mindre skjoldete. For det blir det alltid tul en viss grad. Av de dyrere merkene synes jeg den fra Dior er veldig god. Anonymkode: 944e1...1a9 Takk. Hvor lenge holder det? Når den "går ut", blir det stygt da? Er helt ny på dette Anonymkode: f2729...f54 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #5 Skrevet 11. mai 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: https://www.apotek1.no/produkter/laktulose-667-mg-ml-mikstur-1000ml-936535p Denne er fin og anbefales Virker innen 12 timer, gir naturlig selvbruning på beina etter et toalettbesøk dersom man står oppreist og ikke tørker det bort Anonymkode: 09e73...d98 Her snakker du visst om erfaring, din ekle gris,æsj Tenk å bo med deg, stakkars...usj Anonymkode: 17f03...537 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #6 Skrevet 11. mai 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er problemet ditt? Anonymkode: f2729...f54 ????? Du ba om tips, kanskje være litt mer takknemlig fordi at noen gidder å bruke litt tid på deg. Anonymkode: 09e73...d98 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #7 Skrevet 11. mai 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er problemet ditt? Takk. Hvor lenge holder det? Når den "går ut", blir det stygt da? Er helt ny på dette Anonymkode: f2729...f54 Nå har den holdt i snart 1 uke her, hadde da 3 påføringer. Skal også sies at jeg var nøye med å skrubbe huden før første påføring, da varer fargen lengre og blir mindre skjoldete. I tillegg er det viktig å smøre seg med en god fuktighetskrem etter peeling, særlig på tørre partier som knær,albuer og føtter. Hvis man trener og svetter mye blir det desverre lett skjolder. Jeg synes det hjelper å peele huden forsiktig i dusjen annenhver dag og holde huden godt fuktet med en bodylotion etter hver dusj. Da blir det ikke så stygt med synlige skjolder. Anonymkode: 944e1...1a9
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #8 Skrevet 11. mai 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: ????? Du ba om tips, kanskje være litt mer takknemlig fordi at noen gidder å bruke litt tid på deg. Anonymkode: 09e73...d98 Det er inneklemt fredag og dermed fri fra barnehagen tydeligvis. Anonymkode: 944e1...1a9 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #9 Skrevet 11. mai 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: ????? Du ba om tips, kanskje være litt mer takknemlig fordi at noen gidder å bruke litt tid på deg. Anonymkode: 09e73...d98 Jo, takk, troll 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå har den holdt i snart 1 uke her, hadde da 3 påføringer. Skal også sies at jeg var nøye med å skrubbe huden før første påføring, da varer fargen lengre og blir mindre skjoldete. I tillegg er det viktig å smøre seg med en god fuktighetskrem etter peeling, særlig på tørre partier som knær,albuer og føtter. Hvis man trener og svetter mye blir det desverre lett skjolder. Jeg synes det hjelper å peele huden forsiktig i dusjen annenhver dag og holde huden godt fuktet med en bodylotion etter hver dusj. Da blir det ikke så stygt med synlige skjolder. Anonymkode: 944e1...1a9 Okei,tusen takk Anonymkode: f2729...f54 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #10 Skrevet 11. mai 2018 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå har den holdt i snart 1 uke her, hadde da 3 påføringer. Skal også sies at jeg var nøye med å skrubbe huden før første påføring, da varer fargen lengre og blir mindre skjoldete. I tillegg er det viktig å smøre seg med en god fuktighetskrem etter peeling, særlig på tørre partier som knær,albuer og føtter. Hvis man trener og svetter mye blir det desverre lett skjolder. Jeg synes det hjelper å peele huden forsiktig i dusjen annenhver dag og holde huden godt fuktet med en bodylotion etter hver dusj. Da blir det ikke så stygt med synlige skjolder. Anonymkode: 944e1...1a9 Lukter den? Anonymkode: 5c7eb...2b3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #11 Skrevet 11. mai 2018 Jet set sun! Den får man en snev av gyllen farge med en gang, men fungerer som en selvbruning, da fargen setter seg på samme måte. Den kommer som spray. Anonymkode: 65828...f32
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #12 Skrevet 11. mai 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lukter den? Anonymkode: 5c7eb...2b3 Synes den lukter behagelig, men dette er selvsagt smak og behag. Den lukter ihvertfall ikke sånn typisk selvbruning som jeg synes St.Tropez produktene gjør. Dior sin lukter heller ikke selvbruning. Anonymkode: 944e1...1a9
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #13 Skrevet 15. mai 2018 På 11.5.2018 den 16.39, AnonymBruker skrev: https://www.apotek1.no/produkter/laktulose-667-mg-ml-mikstur-1000ml-936535p Denne er fin og anbefales Virker innen 12 timer, gir naturlig selvbruning på beina etter et toalettbesøk dersom man står oppreist og ikke tørker det bort Anonymkode: 09e73...d98 Prøvde dette etter å ha lest her, og for et resultater det ga!! Nå er det ingen vei tilbake, har fått utrolig mange kompliment for leggene mine, og de skinner virkelig nå. Noe så utrolig! Og det er ikke veldig dyrt heller, er så glad jeg kom over denne posten her og fikk dette tipset!! Anbefales! Anonymkode: 90383...075
Elektra's Complex Skrevet 15. mai 2018 #14 Skrevet 15. mai 2018 St Moriz, billig og superbra Får bare masse komplimenter på fargen min og den blir heller ikke flekkete når den forsvinner!
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #15 Skrevet 15. mai 2018 St. Tropez sin mousse. Den gir farge med en gang, også blir fargen gradvis sterkere. Siden moussen er farget, er det enkelt å se hvor man har påført og ikke. Den lukter godt også. Husk påføringshanske! Jeg har brukt dove sin tidligere, men jeg syntes det var mye styr å måtte smøre hver dag i så mange dager. Anonymkode: 0574c...6aa
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #16 Skrevet 15. mai 2018 Jeg bruker Bondi Sands Dark Tan , den gir ikke skjolder. Påfører med self tan mitt / en slags hanske som er til selvbruning. Den tørker sakte, så jeg må ha på meg løse klær minst 6 timer etterpå, men til gjengjeld så syntes jeg fargen blir veldig fin og brun har merket at andre blir veldig lite synlige på meg syns jeg.. (har lys hud men andre merker blir liksom bare litt smågul) Den sitter i opp til en uke, men da dusjer jeg bare 2-4 ganger, og med veldig lett stråle og lite gniing og såpe på kroppen. Den eneste ulempen jeg har med den er at den smitter av på sengetøyet første natten, kan ha noe med at jeg tar på to lag selvbruning og det ikke tørker helt, men blir rødt avtrykk på lakenet den første natten. Men det går av i vaskemaskinen da. Er egentlig på jakt etter en man blir like brun av, men som ikke smitter på sengetøyet. Men utover det kan jeg virkelig anbefale den for man blir så fin brun! Anonymkode: 242db...183
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #17 Skrevet 15. mai 2018 Hva med spray tan? Slik som sprayes på i dusjen? Anonymkode: bf1fa...70e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå