AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #1 Del Skrevet 11. mai 2018 Ser ofte at noen skriver at de er blitt blokkert på messenger appen av noen, men siden jeg ikke har appen selv så lurer jeg på hvordan dere kan vite at noen har blokkert dere? Hvordan vet du at noen har blokkert deg? Anonymkode: ecf98...10f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #2 Del Skrevet 11. mai 2018 Meldinger blir sendt, men aldri levert Anonymkode: 47e9b...10b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #3 Del Skrevet 11. mai 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Meldinger blir sendt, men aldri levert Anonymkode: 47e9b...10b Men hvordan ser dere at de ikke er levert? Beklager det er sikkert et dumt spørsmål men jeg har som sagt ikke kjennskap til dette. Anonymkode: ecf98...10f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #4 Del Skrevet 11. mai 2018 Meldingen blir stående som sendt men aldri som levert. Det står jo statusen på meldingen når du sender den. Kan også hende den står som "ikke sendt" Anonymkode: 9dbaa...4ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #5 Del Skrevet 13. mai 2018 Du får ikke sendt melding i det hele tatt på messenger hvis du er blokket der. Det kommer opp en melding om at du ikke kan sende til den aktuelle personen. Anonymkode: 1a19e...c18 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #6 Del Skrevet 13. mai 2018 Blir den stående som kun sendt dersom du er blitt mutet eller hva det heter? Jeg måtte skaffe meg appen for å skjønne dette bedre. Anonymkode: ecf98...10f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #7 Del Skrevet 13. mai 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Blir den stående som kun sendt dersom du er blitt mutet eller hva det heter? Jeg måtte skaffe meg appen for å skjønne dette bedre. Anonymkode: ecf98...10f Nei, du får ikke sendt melding i det hele tatt hvis du er blokket. Anonymkode: 1a19e...c18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #8 Del Skrevet 13. mai 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, du får ikke sendt melding i det hele tatt hvis du er blokket. Anonymkode: 1a19e...c18 Jeg snakker om melding som er sendt før en evt blir blokkert. Det vil ikke komme opp et profilbilde av den du har sendt til under melding dersom du blir blokkert? Eller forsvinner alt fra din messenger app? Anonymkode: ecf98...10f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå