AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #1 Skrevet 11. mai 2018 Hei alle! Jeg har slitt lenge med ekstremt søtsug, og spesielt ekstremt når det kommer til sjokolade. Jeg kan spise MYE og fortsatt ikke bli kvalm som en normal person, vil bare ha mer liksom😂 Samboeren ler av meg, det er ikke så rart.. MEN! Nå i det siste så har jeg ikke følt på søtsug i det hele tatt, og føler meg helt ok i formen, men jeg spiser sjokolade likevel? Som om at jeg savnet søtsuget. Blir så sint på megselv, er det noen som har vært borti det samme? Hva gjør dere når dette skjer? Jeg tygger tyggis, men det blir så mye av det og.. Er ikke sulten heller, så ikke lyst på mat.. 🤤 Jeg er forresten over gjennomsnittlig god form, slank og trener flere dager i uka. Det med å slutte med søtsaker er vel mer for samvittigheten og blodsukkeret sin del 🙈 Anonymkode: 7cda3...b20 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #2 Skrevet 11. mai 2018 Erstatter sjokoladen noe hos deg? Følelser? Blir det litt ekstra kos eller trøst når du nyter en sjokolade? Uansett bør du prise deg lykkelig og legge bort den sjokoladen du spiser av vane. Det er det beste for kroppen din. Anonymkode: 15e2c...7f6
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #3 Skrevet 11. mai 2018 Sånn kan jeg også ha det. I perioder hvor jeg skal skjerpe meg og ikke spise godteri, eller ihvertfall lite, så kan jeg ta meg selv å savne søtsuget. Har faktisk gått så langt at jeg har spist en sjokolade selv om jeg ikke hadde lyst på. Altså, hvor dum går det an å bli? Da er det vanen som bestemmer og ikke hjernen. Anonymkode: 836e7...d9f
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #4 Skrevet 11. mai 2018 Du må bare tenke på mye noe annet! Anonymkode: f2d41...2a6
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #5 Skrevet 11. mai 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er forresten over gjennomsnittlig god form, slank og trener flere dager i uka. Det med å slutte med søtsaker er vel mer for samvittigheten og blodsukkeret sin del 🙈 Anonymkode: 7cda3...b20 Hvis du er i så god form som du sier, er slank og holder deg i aktivtetet og du ikke har diabetes så har det NADA hensikt å bekymre deg for blodsukkernivået ditt. Stabilt blodsukker holder da kroppen din automatisk kontroll på selv. Anonymkode: 4fd86...9ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå