Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trener du alene på treningssenteret? Jeg er nybegynner og kjenner jeg ikke har så lyst til å gå dit alene. Jeg kjenner ikke apparatene så godt ennå og føler meg litt klønete. I tillegg er jeg overvektig og vet mange ser ned på (tenker vi er dumme) overvektige. 

Anonymkode: d50ea...490

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trener du alene på treningssenteret? Jeg er nybegynner og kjenner jeg ikke har så lyst til å gå dit alene. Jeg kjenner ikke apparatene så godt ennå og føler meg litt klønete. I tillegg er jeg overvektig og vet mange ser ned på (tenker vi er dumme) overvektige. 

Anonymkode: d50ea...490

Jeg trener alene, men syntes det var som du, litt ubehagelig, i starten. Jeg spurte de i resepsjonen om de kunne gi meg en rask innføring i de forskjellige delene av sentrene og "spilleregler", så jeg hadde litt å gå på- etter det følte jeg at jeg ikke stod liksom HELT på bar bakke. Og så var det en periode jeg så andre gjøre noe på ett apparat, og så pilte jeg bort rett etter dem og gjorde det samme :fnise: bare sånn for å liksom gjøre det for første gang.

jeg vil anbefale deg å bruke hvert fall en, kanskje to, PT-timer. Det vil gi deg en helt enorm boost du ikke får på egenhånd. Har du økonomi til det, så kjøp gjerne flere klipp.

Og det at du er overvektig på treningssenter..... INGEN ser ned på deg for det, faktisk så vil majoriteten tenke "oi SHIT så kult! Så utrolig bra at hun/han velger å trene!" Og hvis du får noen stygge blikk så må du tenke til deg selv: "jeg gjør dette for MEG, JEG får utbytte av å være her, og hva andre mener om meg har ingenting å si for mitt utbytte".

Jeg heier på deg!!!! :blomst:  

Anonymkode: a8fbd...289

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...