Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fikk spm fra min far om jeg ville ha et lodd hvor man kan vinne bil eller penger, så hvis jeg vant bil måtte han få den! Synes det er ganske frekt at han skulle tatt min premie! Gir da ikke bort en sånn premie uten å få noe igjen hva er da vitsen med å «få et flaxlodd» ?? Veldig egoistisk å kreve sånt av datteren sin mener jeg. Er godt over myndig alder også. Han synes det bare er riktig måte å gjøre det på nemlig. 

Anonymkode: fdd19...420

Videoannonse
Annonse
Gjest Springfjær
Skrevet (endret)

Dersom man ikke unner mottager premien i flaxlodd så gir man heller ikke bort flaxlodd. Jeg hadde nok bare svart noe sånt som; det kan du jo bare drømme om. 

Hvis jeg vinner på et lodd jeg har fått er premien min. 

Endret av Springfjær
Skrevet (endret)

Synes det høres helt greit ut, jeg. Er tross alt mange andre premier der man kunne vunnet.

Endret av Husholdning1
Gjest Springfjær
Skrevet
22 minutter siden, Husholdning1 skrev:

Synes det høres helt greit ut, jeg. Er tross alt mange andre premier der man kunne vunnet.

Så du syns det er greit at giver skal kunne komme å kreve premien på flaxlodd han gir bort? 

Skrevet
15 minutter siden, Springfjær skrev:

Så du syns det er greit at giver skal kunne komme å kreve premien på flaxlodd han gir bort? 

Tja, han tvang nå ikke på vedkommende loddet så jeg ser ikke problemet. Jeg sier i allefall ikke nei takk til en gratismulughet til å vinne penger selv om jeg hadde måttet gi fra meg toppgevinsten.

Gjest Springfjær
Skrevet
10 minutter siden, Husholdning1 skrev:

Tja, han tvang nå ikke på vedkommende loddet så jeg ser ikke problemet. Jeg sier i allefall ikke nei takk til en gratismulughet til å vinne penger selv om jeg hadde måttet gi fra meg toppgevinsten.

Man gir ikke bort noe som en gave hvis man egentlig vil ha det selv og gir bort denne «gaven» med betingelser. 

Skrevet
1 minutt siden, Springfjær skrev:

Man gir ikke bort noe som en gave hvis man egentlig vil ha det selv og gir bort denne «gaven» med betingelser. 

Det gjør man da akkurat som man vil.

Gjest Springfjær
Skrevet
Akkurat nå, Husholdning1 skrev:

Det gjør man da akkurat som man vil.

Det er direkte ufint og et bevis på dårlig sosiale antenner å sette betingelser på en gave. 

Men deg om det 

Skrevet (endret)

Det er direkte ufint og et bevis på dårlig sosiale antenner å sette betingelser på en gave. 

Men deg om det 

Jeg er uenig i det. Synes dette er helt ok. Synes det er et bevis på manglende sosiale antenner å se dette som et problem.

Endret av Husholdning1
Gjest Springfjær
Skrevet
Akkurat nå, Husholdning1 skrev:

Jeg er uenig i det. Synes dette er helt ok.

Da får vi bare være uenige. 

AnonymBruker
Skrevet

LItt rar ting å si, men du kommer ikke til å vinne bilen så det er ikke noe å bry seg om.

Anonymkode: 17877...881

• Liker 1
Skrevet

Da får vi bare være uenige. 

Det er nok den beste løsningen. Så får jeg ta imot tilbudet om en sjanse til å vinne penger og du avvise det :)

Gjest Springfjær
Skrevet
8 minutter siden, Husholdning1 skrev:

Det er nok den beste løsningen. Så får jeg ta imot tilbudet om en sjanse til å vinne penger og du avvise det :)

Nå har jeg heldigvis ikke en omgangskrets som har det for vane å sette betingelser for gaver de gir så det slipper jeg 👌🏼

Skrevet

Nå har jeg heldigvis ikke en omgangskrets som har det for vane å sette betingelser for gaver de gir så det slipper jeg 👌🏼

Ikke jeg heller, men skulle gjerne blitt tilbudt gratis flaxlodd daglig, selv om jeg ikke fikk beholde hovedpremien.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gir ikke bort lodd fordi jeg hadde  litt så bitter om de vant den største potten på det, kanskje denne pappa'n burde tenke på samme måte som meg :ler:

Veldig sært å kreve premien. Jeg hadde sagt jeg vant på et annet lodd hvis jeg vant. 

Anonymkode: 6bad1...397

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...