Gå til innhold

Jeg klarer ikke slutte og tenke på at det skjer.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Traff han gjennom jobben. Begge ble interessert men redd som jeg er for brudd så unngikk jeg han. Han er tross alt mann. 

Og vi går jo en del felles kjente via jobben og jeg ble litt kjent med ei for litt over 1 år siden. Hun ble kjent med han i desember og jeg klarer ikke slutte og tenkt på at de blir sammen og jeg nok en gang sitter igjen fordi jeg ikke turte. Jeg har vært slik som liker og tenke at "til slutt"  blir det bra men livet begynner å gå forbi i stedet. 

Anonymkode: 92a73...186

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Syns du skal fortelle han at du er interessert istedenfor å sitte og håpe på at alt skal gå din vei.

Anonymkode: 469d4...540

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns du skal fortelle han at du er interessert istedenfor å sitte og håpe på at alt skal gå din vei.

Jammen jeg ser ingen vits, når jeg ikke har vist interesse til han tidligere. Og når det ikke er sikkert at vi får sett hverandre igjen. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jammen jeg ser ingen vits, når jeg ikke har vist interesse til han tidligere. Og når det ikke er sikkert at vi får sett hverandre igjen. 

Er du interessert eller ikke? Vil du bli bedre kjent eller ikke? Ja eller nei. 

Det som hindrer deg er frykt for å bli såret, men noen ganger er det verdt å ta en sjanse ig om det viser seg at han er gått videre, ja da har du i det minste forsøkt. Og det blir lettere for deg å gå videre. :troest:

AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du interessert eller ikke? Vil du bli bedre kjent eller ikke? Ja eller nei. 

Det som hindrer deg er frykt for å bli såret, men noen ganger er det verdt å ta en sjanse ig om det viser seg at han er gått videre, ja da har du i det minste forsøkt. Og det blir lettere for deg å gå videre. :troest:

Det føles som dårlig respekt for han. Jeg liker han helt utrolig godt. Men jeg ser egentlig ingen fremtid der. :( kanskje kunne det gått. 

Men jeg var for feig når jeg hadde sjansen. 

AnonymBruker
Skrevet

Det føles som dårlig respekt for han. Jeg liker han helt utrolig godt. Men jeg ser egentlig ingen fremtid der. :( kanskje kunne det gått. 

Men jeg var for feig når jeg hadde sjansen. 

Jaja. Da vet du hvordan livet ditt blir fremover.

AnonymBruker
Skrevet

Jaja. Da vet du hvordan livet ditt blir fremover.

Jaha... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...