AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #1 Skrevet 11. mai 2018 Jeg er en gutt med latex fetish. Jeg har flere catsuits som er heldekkende, inludert heldekkende hender og føtter og maske med kun pustehull. Spørsmålet er om dette kan være skadelig å stenge kroppen inne. Når jeg var tid, er jeg kledd sånn i mange timer før orgasmen kommer. Noen ganger er jeg faktisk kledd i heldekkende mer enn et døgn, før jeg får orgasme, uten å ta av meg. Er dette farlig eller usundt? Anonymkode: 715c1...23b
Sphynx Skrevet 11. mai 2018 #2 Skrevet 11. mai 2018 Altså, du må lytte til din kropp. I latex får ikke huden puste og det kan bli klamt og sårt. Du kan også utvikle latexallergi. Hvis du synes dette fungerer bra og ikke får utslett eller noe, så kjør på. Din kropp.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #3 Skrevet 11. mai 2018 Hørtes faktisk bra ut😊 Anonymkode: f2119...4cc
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #4 Skrevet 11. mai 2018 1 time siden, Sphynx skrev: Altså, du må lytte til din kropp. I latex får ikke huden puste og det kan bli klamt og sårt. Du kan også utvikle latexallergi. Hvis du synes dette fungerer bra og ikke får utslett eller noe, så kjør på. Din kropp. Takk for svar. Også hørt noe om allergier og utslett. Aldri merket noe til det selv😊. Kroppen får ikke puste og det blir mye fuktighet. Catsuiten inneholder fort 1 liter med svette etter ett døgn. Føles i dobbelt forstand utrolig deilig når orgasmen kommer og jeg kan få drakten av igjen😊 Anonymkode: 715c1...23b
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #5 Skrevet 11. mai 2018 Godt innafor det der! Om du ikke allerede har etablert deg på nettsteder for folk med samme interesse, anbefales fetlife. com. Et av få seriøse steder, der du sikkert får svar på spørsmål og kan kommunisere med likesinnede Anonymkode: 221a0...353
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #6 Skrevet 12. mai 2018 9 timer siden, Leiadenrare skrev: latex fetisj er jo fint det også :). Høres egentlig utrolig deilig ut det😊 Anonymkode: f2119...4cc
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #7 Skrevet 14. mai 2018 Har forståelse for denne fetishen egentlig... Tilbringte en hel temafest i latex for noen år siden, og det gav en kul følelse... ☺ Litt klamt, men ikke ubehagelig. Anonymkode: f6406...ed8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå