AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #1 Del Skrevet 11. mai 2018 Jeg våkner av at noen smeller i inngangs døren. Jeg våkner av kroppen hopper i sengen og en angst slår meg hardt i magen så jeg mister all luft som fantes i mine lunger. Jeg reiser meg opp ser meg rundt i rommet. Tåkesyn i dag igjen... Hvorfor har jeg bra syn noen ganger i mnd? Blir utholdende å tenke på at jeg kan ha godt syn. Jeg 28 år. Kvinne. Sitter her og stirrer i veggen. Kan jeg ringe deg mamma? Kan jeg ringe deg pappa? Hvor er dere? Dere avskrev meg som datter... Dere mishandlet meg. Nå sitter jeg her alene og strever med alle de gavene dere gav meg fra helvete. Jeg kan ikke gi dem fra meg for de sitter helt fast i kjøttet rundt kjelletet som pigg tråder. De gir ikke slipp. Lurer på hvordan det er å ha besteforeldre. Vet han ene putta noe inni meg da jeg var baby. Hvorfor dro barnevernet da jeg sa jeg tengte hjelp fra dem? Da armene mine var kuttet opp som to kjøttboller. Jeg så dem aldri igjen før senere og da ville de ikke tro på meg. At mine foreldre manipulerte dem. Selvmord? Ja, mange forsøk. Med nå sitter jeg her og kjemper. Dagene går og jeg kryper meg sakte fremover. Om jeg hadde lykkes med et av selvmordsforsøkene hadde jeg ikke opplevd å kunne krype. Jeg er fornøyd med at jeg kan krype. Selv om tankene låser meg inni fengselet av og til. Den henter frem et minne fra minnebrikken. Minnebrikken har uendelige med traumatiske opplevelser fra helvete. Ikke vanskelig å sende noe virker det som. Hjernen er som en evig maskin som aldri stopper. Voldtekt, incest, fysisk og psykisk vold og nesten alt annet ondt en kan forstille seg. Når tar det slutt? En dag. En nydelig dag. Selv om jeg ikke vet hva en nydelig dag er så vet jeg at jeg kan oppleve det en dag. Det skal bli bra..... En dag.... Anonymkode: 7b269...58f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #2 Del Skrevet 13. mai 2018 Håper du søker hjelp kjære deg Snakk med lege og få psykolog, lei meg for alt du har opplevd 💗men d fins hjelp,du kan også ringe feks kirkens nødhjelp og snakke.det gjorde jeg og de tipset meg om hvor man kan få hjelp. Etter gid hjelp har jeg blitt sterkere og kan legge det vonde bak meg.varm klem 💗 💗 Anonymkode: fb0cb...457 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå