AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #1 Skrevet 11. mai 2018 Hei, disse penger kommer hver 20. 20 er på søndag, vil det da si at de kommer på fredag den 18? Jeg vet det er slik for nav, men gjelder dette også for husbank. Med husbank mener jeg at jeg får bostøtte penger den 20. Jeg får den 10ende litt av nav, og nå fikk jeg det dagen før kristihimmelfarsdag siden det er en helligdag så kom det dagen før isteden, men dette er nav, ikke husbank. Anonymkode: a0ae4...c15
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #2 Skrevet 11. mai 2018 Bostøtta kommer fredag den 18. mai. Anonymkode: 41afd...337
Fluttergork Skrevet 11. mai 2018 #3 Skrevet 11. mai 2018 Bostøtte utbetales den 20. i hver måned. Hvis den 20. faller på lørdag, søndag eller helligdag, er utbetalingsdato virkedagen før. Det sendes ikke melding om utbetalinger utover vedtaksmeldingen. https://www.husbanken.no/bostotte/kommune/veiledere/hb-9b12-veileder-i-regelverk-for-bostotte/1-generelt-om-bostotte/1-3-beregning-og-utbetaling-av-bostotte/
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #4 Skrevet 11. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Bostøtta kommer fredag den 18. mai. Anonymkode: 41afd...337 Kjempebra!;) Anonymkode: a0ae4...c15
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #5 Skrevet 11. mai 2018 Ts: Er du sikker på dette da? Anonymkode: a0ae4...c15
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #6 Skrevet 11. mai 2018 Bostøtten kommer den 18 mai som noen allerede har skrevet. Det fordi de alltid betaler ut siste virkedag dersom den 20 ikke faller på en arbeidsdag. Anonymkode: 4ac29...31f 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #7 Skrevet 11. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei, disse penger kommer hver 20. 20 er på søndag, vil det da si at de kommer på fredag den 18? Jeg vet det er slik for nav, men gjelder dette også for husbank. Med husbank mener jeg at jeg får bostøtte penger den 20. Jeg får den 10ende litt av nav, og nå fikk jeg det dagen før kristihimmelfarsdag siden det er en helligdag så kom det dagen før isteden, men dette er nav, ikke husbank. Anonymkode: a0ae4...c15 Du får ikke penger fra Husbanken men fra kommunen din. Kommunene utbetaler bostøtte. Når datoen faller på en søndag eller annen rød dag, så kommer eller trykkes det på overføringsknappen virkeldagen før. Anonymkode: 37e6e...f6b 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #8 Skrevet 11. mai 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du får ikke penger fra Husbanken men fra kommunen din. Kommunene utbetaler bostøtte. Når datoen faller på en søndag eller annen rød dag, så kommer eller trykkes det på overføringsknappen virkeldagen før. Anonymkode: 37e6e...f6b For et uvitende flisespikkeri. Det er statlig og kommunal bostøtte. Statlig er fra Husbanken og da har du Din Side med alle bostøttevedtak der. Anonymkode: 4ac29...31f
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #9 Skrevet 11. mai 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: For et uvitende flisespikkeri. Det er statlig og kommunal bostøtte. Statlig er fra Husbanken og da har du Din Side med alle bostøttevedtak der. Anonymkode: 4ac29...31f All bostøtte, både statlig og kommunal adminstreres av kommunene rundt om i landet. Kontoen bestøtten utbetales fra og de som styrer utbetalingsknappene er kommunale. For ordens skyld, Husbanken er statlig. Anonymkode: 37e6e...f6b
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #10 Skrevet 11. mai 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: All bostøtte, både statlig og kommunal adminstreres av kommunene rundt om i landet. Kontoen bestøtten utbetales fra og de som styrer utbetalingsknappene er kommunale. For ordens skyld, Husbanken er statlig. Anonymkode: 37e6e...f6b "Bostøtte utbetales av Husbanken og overføres til søker sin konto." https://www.husbanken.no/bostotte/kommune/veiledere/hb-9b12-veileder-i-regelverk-for-bostotte/1-generelt-om-bostotte/1-3-beregning-og-utbetaling-av-bostotte/ Anonymkode: 0a8ef...615
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå