Gå til innhold

Parfyme: hva er god %-rabatt for deg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Som KICKs-medlem får man type 1-day limit på 20 %-kuponger 1 gang hver 4-6 måned.

På Douglas' konkurssalg fikk man i starten 20 %. Overhørte noen kunder prate om hvor ''dårlig oppmøte det var, for det er jo hele 20 % på parfyme''. Jeg vet ikke om disse var arbeiderklasse, for folk flest dukket opp først på 40-50 %-dagene.

Fredrik & Louisa har åpning på Karl Johan i morgen med 20 %.

-

Jeg forstår ikke hvordan de kan se på dette som en 'god pris'?

-

Til orientering kjøpte jeg ekte verifiserte parfymeprodukter over nett til 50-75 % rabatt.

-

Taper ikke etablerte fysiske filialer på at du kan i beste fall få 20 % der, mens du alltid handler til minst 50 % over nett?

Anonymkode: 9f717...ba2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei,

Som KICKs-medlem får man type 1-day limit på 20 %-kuponger 1 gang hver 4-6 måned.

På Douglas' konkurssalg fikk man i starten 20 %. Overhørte noen kunder prate om hvor ''dårlig oppmøte det var, for det er jo hele 20 % på parfyme''. Jeg vet ikke om disse var arbeiderklasse, for folk flest dukket opp først på 40-50 %-dagene.

Fredrik & Louisa har åpning på Karl Johan i morgen med 20 %.

-

Jeg forstår ikke hvordan de kan se på dette som en 'god pris'?

-

Til orientering kjøpte jeg ekte verifiserte parfymeprodukter over nett til 50-75 % rabatt.

-

Taper ikke etablerte fysiske filialer på at du kan i beste fall få 20 % der, mens du alltid handler til minst 50 % over nett?

Javel.

Mine parfymer får du aldri 50-75% rabatt på, så 20% er helt ok. 

Anonymkode: dcc6d...61d

• Liker 1
Skrevet

I hvilke nettbutikker finner du disse rabattene? Har ikke funnet "mine" parfymer på nett såpass billig at de kommer under tollgrensen. 

AnonymBruker
Skrevet

Parfyme-Klikk f.eks?

FeelUnique?

Det er jo basic kunnskap at folk tester parfymer på KICKs, også kjøper til halv pris på nett.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lar meg ikke lokke av 20% , da venter jeg heller til det kommer på 60-70% i andre butikker :) Kunne aldri falt meg inn å kjøpe parfyme på Kicks f.eks til nesten fullpris når jeg vet at den før eller senere vil komme på mer rabatt under halv pris.

Anonymkode: 92091...91b

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Parfyme-Klikk f.eks?

FeelUnique?

Det er jo basic kunnskap at folk tester parfymer på KICKs, også kjøper til halv pris på nett.

Har sikkert noe med hva man kjøper. Min faste er aldri til halv pris og under tollgrensa på feelunique.  

AnonymBruker
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg lar meg ikke lokke av 20% , da venter jeg heller til det kommer på 60-70% i andre butikker :) Kunne aldri falt meg inn å kjøpe parfyme på Kicks f.eks til nesten fullpris når jeg vet at den før eller senere vil komme på mer rabatt under halv pris.

Du trenger ikke vente et halvt sekund bare du finner en billig nettbutikk.

Er nettbutikken legal og produktet ekte: hvorfor kjøper folk da til fullpris på KICKs?

Skrevet

God rabatt er for meg 40% eller mer i avslag. Nå vet jeg ikke hva inntakskost og fortjeneste regnet inn er for parfymer, men om de har råd til å ha 20% ofte er fortjenesten enda ganske grei. Er jeg tom for parfyme er 20% helt fint, men det er ikke noe jeg hadde kjøpt ellers uten større rabatt.

AnonymBruker
Skrevet

Dårlig opplegg på åpningshelgen til Fredrik og Louisa på Karl Johan.

De trodde tydeligvis de bare hadde kvinnelige kjøpere; for alle jenter der fikk goodiebag til høye verdisummer: men vi gutter som fikk type 2 meter med hyller (basert på hele butikkens areal), fikk ikke testprøver engang. Godt gjort.

Når de kun har 20 % på et åpningssalg, så holder jeg meg til KICKs-medlemskapet (som allerede gir 20 % + andre goder) og å kjøpe over nett, ja!

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger ikke vente et halvt sekund bare du finner en billig nettbutikk.

Er nettbutikken legal og produktet ekte: hvorfor kjøper folk da til fullpris på KICKs?

Hvilke nettbutikker bruker du? :)

Skrevet
På 11.5.2018 den 18.33, AnonymBruker skrev:

Parfyme-Klikk f.eks?

FeelUnique?

Jeg finner aldri de parfymene jeg vil ha til halv pris på nett.   Shopping4net har de beste prisene ofte men de er langt ifra halv pris ift. Kicks. 

Skrevet

Har aldri funnet parfymen min til halv pris. 30% er vel det laveste.

AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Hvilke nettbutikker bruker du? :)

FeelUnique og Parfyme-Klikk.
Skal kjøpe en vinterparfyme ingen av de har: men den selges på AllBeauty.

9 hours ago, Peonjenta said:

Jeg finner aldri de parfymene jeg vil ha til halv pris på nett.   Shopping4net har de beste prisene ofte men de er langt ifra halv pris ift. Kicks. 

Det er kanskje fordi du ikke har kjøpt fra nettsiden før?

Du kan jo også satse på å bli retargeted?

F.eks. så gikk jeg inn på en nettbutikk og så MASSE på parfymer innen en viss serie.

Gikk deretter til handlekurven, og avsluttet uten å føre igjennom.

Gjorde dette bare 2 ganger.

RETT etterpå på alle andre nettsider jeg besøkte ble jeg møtt med reklame på samme parfyme fra samme nettsted til en redusert pris.

Jeg hadde lagt inn e-posten min på nettsiden deres, og etter 2 uker fikk jeg tilbud om 15 % rabatt, ventet en uke til: og fikk da en ny e-post om 20 % rabatt.

Du må kunne LITT digital markedsføring for å ''trikse'' til deg billigere priser og vite hvordan tracking og reklame følger deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...