AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #1 Skrevet 11. mai 2018 Noen andre som har fått satt inn donoregg eller skal gjøre det i løpet av året? Jeg venter nå på å komme i gang med medisinene for å forberede livmoren og donor begynner med stimulering om et par uker. Jeg er veldig spent på om det går bra denne gangen. Anonymkode: 7e5f2...a77
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #2 Skrevet 12. mai 2018 Jeg er gravid med donoregg nå... Er i uke 13 Anonymkode: 9dc0f...481 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #3 Skrevet 12. mai 2018 Jeg donerte akkurat egg, håper noen får god bruk for de❤️ Anonymkode: 691c4...3bd 2
Juni15 Skrevet 12. mai 2018 #4 Skrevet 12. mai 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg donerte akkurat egg, håper noen får god bruk for de❤️ Anonymkode: 691c4...3bd Kult å høre fra noen som har donert. Har du lyst til å fortelle litt om hvordan det var, hvor du har gjort det og motivasjonen for å gjøre det? 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #5 Skrevet 12. mai 2018 På 11.5.2018 den 11.50, AnonymBruker skrev: Noen andre som har fått satt inn donoregg eller skal gjøre det i løpet av året? Jeg venter nå på å komme i gang med medisinene for å forberede livmoren og donor begynner med stimulering om et par uker. Jeg er veldig spent på om det går bra denne gangen. Anonymkode: 7e5f2...a77 Jeg skulle ta ut egg på en privat klinikk i utlandet for å bestemme kjønn på vårt neste barn. De fikk ut mange egg på egguttak, og da spurte de om jeg ville donere none, det ville jeg selvsagt. Jeg skal ikke ha flere barn og eggene var jo uansett tatt ut. Det var et lett valg, da de forsikkret at det var mulig for barnet å kontakte meg da det/de blir myndige. Anonymkode: 691c4...3bd 3
Agitha Skrevet 13. mai 2018 #6 Skrevet 13. mai 2018 På 11.5.2018 den 11.50, AnonymBruker skrev: Noen andre som har fått satt inn donoregg eller skal gjøre det i løpet av året? Jeg venter nå på å komme i gang med medisinene for å forberede livmoren og donor begynner med stimulering om et par uker. Jeg er veldig spent på om det går bra denne gangen. Anonymkode: 7e5f2...a77 Hei. Jeg driver å tenker litt på å bruke donoregg. Er helt i starten av tenkefasen, så har ikke satt meg så veldig inn i det. Siden du skal gjøre det så lurer jeg på om du kan fortelle meg litt om hvordan prosessen er fra man bestemmer seg? Gjerne detaljert, for jeg er veldig nysgjerrig. Om noen andre her inne også vil dele sin erfaring så vil jeg gjerne høre. Send gjerne en pm dersom du er mer komfortabel med det.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #7 Skrevet 14. mai 2018 16 timer siden, Agitha skrev: Hei. Jeg driver å tenker litt på å bruke donoregg. Er helt i starten av tenkefasen, så har ikke satt meg så veldig inn i det. Siden du skal gjøre det så lurer jeg på om du kan fortelle meg litt om hvordan prosessen er fra man bestemmer seg? Gjerne detaljert, for jeg er veldig nysgjerrig. Om noen andre her inne også vil dele sin erfaring så vil jeg gjerne høre. Send gjerne en pm dersom du er mer komfortabel med det. Vi bruker en slektning som donor, så det er jo bare å finne ut hvilken klinikk man vil bruke, samkjøre sykluser, stimulere eggstokkene til donor og forberede livmoren til mottaker og så dra og ta ut egg, befrukte og deretter sette inn embryo. Med donor fra klinikken slipper man å tenke på stimuleringen av donor selv fordi klinikken ordner dette, så da er det jo enda lettere. Anonymkode: 7e5f2...a77 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå