Gå til innhold

Lookfantastic - levering av varene

Anbefalte innlegg

Gjest Uerfaren
Skrevet

Hei!

Jeg har akkurat bestilt varer fra Lookfantastic.com, og jeg la inn visanummeret mitt. Jeg fikk en ordrebekreftelse hvor det sto:

"Please ensure that someone is available at your specified delivery address to sign for the package. If no one is present, a card should be left so you can contact either Royal Mail or our couriers to arrange a re-delivery or collection from your local Royal Mail depot."

Jeg føler meg litt dum med dette spørsmålet, men er uerfaren med å handle over nettet... Jeg ble veldig usikker på hvordan varene blir levert - betyr bekreftelsen at de kommer hjem til meg med varen? Jeg trodde opplegget var at jeg nå har betalt, og at varene blir å hente på posten.

På forhånd takk for svar:-)

Mvh Katrine

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får hentelapp som normalt, dersom pakken ikke får plass i postkassen. Det beskrevne gjelder engelske forhold.

Skrevet
Du får hentelapp som normalt' date=' dersom pakken ikke får plass i postkassen. Det beskrevne gjelder engelske forhold.[/quote']

Bruker det å ta lang tid før pakken kommer?

Bestilte i går for under 200kr.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg bestilte på mandag og hadde pakken allerede på onsdag. :P

Skrevet

Normalt sett har du varene i løpet av kort tid; ofte 2-3 dager.

Skrevet

På sn tar det jo over e uke jo. håper jeg får look pakken til uka da.

Gjest Uerfaren
Skrevet

Hei, Tusen takk for svar Lilith:-)

Jeg har også nettopp bestilt varer fra Essential Day Spa og Barescentsations - har dere like god erfaring med dem som med Lookfantastic?

Mvh Katrine

Skrevet

Jeg digger Essential Dayspa, men siden de ligger i Canada, kan leveringen ta mellom 1 og 2 uker. Det andre stedet har jeg ikke prøvd. :)

• 1 måned senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Trenger litt hjelp jeg også..

det står at man må skrive "voucher code" når man bestiller. hva er det?

Skrevet
Trenger litt hjelp jeg også..

det står at man må skrive "voucher code" når man bestiller. hva er det?

Du må ikke skrive det, det er hvis man har fått gavekort eller rabatt man kan fylle ut der.

Gjest Anonymous
Skrevet

credit card number er nummeret som er uthevet på forsiden av kreditkortet sant? og ikke kontonummeret?

Vil ikke risikere å skrive inn feil noen steder slik at jeg må ordne å fikse i ettertid...

Skrevet
credit card number er nummeret som er uthevet på forsiden av kreditkortet sant? og ikke kontonummeret?

:Nikke:

De skal ikke ha konotnummeret, men du får feilmelding hvis du skriver feil ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...