AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #1 Skrevet 11. mai 2018 Kjipt å ha det slik og jeg har googlet og finner ikke noe som 'passer' meg. Finner de som ikke får sove, kjenner "barberblader der inne", "føles som en stav", osv. og leser at flere sier bekkenløsning og symfyseløsning . Leser om veldige smerter hos folk, men det er ikke tilfellet hos meg, mer ubehag og ikke noe jeg vanligvis kjenner. Mine smerter er korte, sjeldne og ikke slik som jeg leser om veldige smerter. Noen ganger varer det litt lengre, men det er ikke vondt vondt, mer litt trykk, andre ganger et raskt lyn og borte. Hatt det noen uker. Er 17 uker på vei og har ikke hatt noen andre "plager" i graviditeten annet enn trøtthet første trimester. Førstegangs. Noen som kjenner seg igjen i dette? Takk Anonymkode: 6994b...ef1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #2 Skrevet 11. mai 2018 Sjekk deg for urinveisinfeksjon for sikkerhetsskyld. Men det høres veldig ut som ligamentsmerter Anonymkode: 63685...110 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #3 Skrevet 11. mai 2018 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sjekk deg for urinveisinfeksjon for sikkerhetsskyld. Men det høres veldig ut som ligamentsmerter Anonymkode: 63685...110 Har hatt urinveisinfeksjon en gang tidligere, dette kjennes ikke slik ut. Akkurat, har googlet dette nå litt og dette ser mer riktig ut i forhold til hva jeg føler. Ligamentsmerter Livmoren er festet til bekkenet ved hjelp av kraftige ligamenter. Disse ligamentene strekker på seg ettersom livmoren vokser. Det kan kjennes en mild smerte lokalisert til dette området når ligamentene tøyes. Dette er ufarlig. Kynnere Livmoren har sammentrekninger under hele svangerskapet. Du vil kjenne mer eller mindre til dette. Du kan kjenne varmefølelse, hurtig puls og vansker med å bevege deg når du har en kynner. Flergangsfødende har ofte mer slike sammentrekninger enn førstegangsfødende. Kynnere er ikke farlig og fører vanligvis ikke til for tidlig fødsel. Takk Anonymkode: 6994b...ef1
Lumos Skrevet 12. mai 2018 #4 Skrevet 12. mai 2018 Beklager detaljer, men er du hoven der nede? Jeg har av og på vært ganske hoven i kjønnsleppene. Det er nok pga. ekstra blodstrømming. Det kan iallfall være svært ubehagelig og jeg kjenner da mye trykk nedentil.
Gakkepus Skrevet 12. mai 2018 #5 Skrevet 12. mai 2018 Høres ut som ligamentsmerter. Hadde de samme i uke 17.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #6 Skrevet 12. mai 2018 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Har hatt urinveisinfeksjon en gang tidligere, dette kjennes ikke slik ut. Akkurat, har googlet dette nå litt og dette ser mer riktig ut i forhold til hva jeg føler. Ligamentsmerter Livmoren er festet til bekkenet ved hjelp av kraftige ligamenter. Disse ligamentene strekker på seg ettersom livmoren vokser. Det kan kjennes en mild smerte lokalisert til dette området når ligamentene tøyes. Dette er ufarlig. Kynnere Livmoren har sammentrekninger under hele svangerskapet. Du vil kjenne mer eller mindre til dette. Du kan kjenne varmefølelse, hurtig puls og vansker med å bevege deg når du har en kynner. Flergangsfødende har ofte mer slike sammentrekninger enn førstegangsfødende. Kynnere er ikke farlig og fører vanligvis ikke til for tidlig fødsel. Takk Anonymkode: 6994b...ef1 Vet ikke hva det er, men ang uvi, i sv. Skapet er det annerledes. Hadde dey en gang mot slutten av sv. Skapet, eneste jeg hadde var vonde kynnere. Dro på føden pga jeg var redd. Ikke fordi jeg trudde det var uvi. Eneste symptomenr jeg hadde var kynnere. Ikke svie/smerter, ikke hyppig vannlating (eller, det hadde jeg fra før jeg viste jeg var gravid. Anonymkode: ca530...531 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå