AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #1 Skrevet 11. mai 2018 Mange tråder om dette. For å trakke ned folk mer i driten enn de allerede er. Kan moderatorene begynne å slette eller utestenge disse?eller denne personen som har det så gøyt? Anonymkode: cd164...835 7
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #2 Skrevet 11. mai 2018 Fordi andre har en annen mening enn deg? Anonymkode: e3bdf...12e 10
Skadeskutt Skrevet 11. mai 2018 #3 Skrevet 11. mai 2018 Må bare prøve å ikke la seg påvirke sånn av det. Jeg synes også det er i overkant og det er jo bare provoserende og nedtrykkende piss de kommer med, men om det strider mot forumets regler vet jeg ikke. Kanskje indirekte i og med at formålet med disse trådene uten tvil er for å rakke ned på en sårbar gruppe. Samtidig går jo ikke vedkommende etter enkeltpersoner og vi som svarer i trådene kan velge å ignorere framfor å svare slik at ingen kommer noen vei med det. Lettere sagt enn gjort da, ettersom det vil være ganske naturlig å gå inn i en slik diskusjon med mål om å øke kunnskap og forståelse rundt dette temaet.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #4 Skrevet 11. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fordi andre har en annen mening enn deg? Anonymkode: e3bdf...12e Fordi 3-4 tråder hver dag om det tema av samme bruker oppfattes som hets og hån! Anonymkode: 55116...edf 6
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #5 Skrevet 11. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Fordi 3-4 tråder hver dag om det tema av samme bruker oppfattes som hets og hån! Anonymkode: 55116...edf Hvordan kan du vite om det er samme bruker som oppretter trådene dersom de skriver som AB? Anonymkode: dfcbf...6a4 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #6 Skrevet 11. mai 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kan du vite om det er samme bruker som oppretter trådene dersom de skriver som AB? Anonymkode: dfcbf...6a4 Med så mange tråder er det neppe tilfeldig. Skrivemåte avslører, også. Anonymkode: 55116...edf 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #7 Skrevet 11. mai 2018 Det er jo ikke samme brukere som skriver og det er minst to tråder som faktisk ikke er hetsetråder. Må si jeg er overrasket over hva enkelte får seg til å kalle hetsing og faktisk skriver personhets til mennesker som tydeligvis har vært igjennom mye mer av sykdommer enn de selv har. Jeg har tidligere lest mye verre tråder på kg der det er blitt hetset mye og det har ikke vært tvil om hva agendaen er, men her syns jeg at enkelte bør roe seg kraftig ned og ta et oppgjør med seg selv. Anonymkode: 58841...a51 3
Kanutte Skrevet 11. mai 2018 #8 Skrevet 11. mai 2018 Jeg tenker at da er det en god del andre tråder som handler om enkeltpersoner som bør slettes også... Jeg reagerer med på dem enn på trådene om trygdede.
solmåneogstjerner Skrevet 11. mai 2018 #9 Skrevet 11. mai 2018 Hva tenker du om uføre som har synlige skader? Hva tenker du om uføre som virker friske? Hva tenker du om uføre som eier hus? Hva tenker du om uføre som drar på ferie? Hva tenker du om uføre som velger å få barn? Hva tenker du om uføre som går på ski, er aktive på facebook, virker som de har god råd, gifter seg, jobber i hagen osv osv? Meget interessante spørsmål! Jada... 7
Carrot Skrevet 11. mai 2018 #10 Skrevet 11. mai 2018 Alle disse "dette er mobbing trådene" bidrar jo på en måte til fokuset da.. men det gjelder vel kanskje ikke?? 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #11 Skrevet 11. mai 2018 1 minutt siden, Carrot skrev: Alle disse "dette er mobbing trådene" bidrar jo på en måte til fokuset da.. men det gjelder vel kanskje ikke?? Ja ikke sant? Virker som om mange ikke klarer å se andre sider av sakene. Anonymkode: 58841...a51 1
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 11. mai 2018 #12 Skrevet 11. mai 2018 Omg. Ja. Så sykt mange tråder om samme tema bare det siste døgnet. Come om! Dere som oppretter dem, Finn dere noe annet å gjøre
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #13 Skrevet 11. mai 2018 Jeg har opprettet en tråd om uføre det siste døgnet. Anonymkode: c76a3...e7e
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #14 Skrevet 11. mai 2018 Hva med å rapportere da, i stedet for å gi det enda mer fokus ved å lage en tråd om det? Anonymkode: eb8c0...5ad
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #16 Skrevet 11. mai 2018 10 timer siden, Kanutte skrev: Jeg tenker at da er det en god del andre tråder som handler om enkeltpersoner som bør slettes også... Jeg reagerer med på dem enn på trådene om trygdede. Det spørs vel hva de enkeltpersonene har gjort. De fortjener å bli hengt ut og få høre det hvis de er så slemme mot andre. Bedre det enn en gruppe. Synes folk er direkte onde og diskriminerende mot de uføre osv. Hva er vitsen med å være så trangsynt og dum og skjønne så lite her i livet som mange tydeligvis gjør, det er jo derfor de hetser osv. Synes alltid synd på sånne bitre og sure folk, som burde ordne seg selv og livet sitt istedenfor. Det er jo de som sliter mest som hakker på andre. De er mindre intellektuelle og har ikke oppnådd den personlige utviklingen som de som klarer å se ting i flere perspektiv, er empatiske og klarer å se glede og skjønnhet i minste ting. Rart man når langt og blir elsket av noen når man er så negativ og har dårlige holdinger, det skulle jo skremme folk bort og sette en i dårlige situasjoner. Anonymkode: 4099c...b46 1
Mari Y Skrevet 13. mai 2018 #17 Skrevet 13. mai 2018 På 11.5.2018 den 10.46, AnonymBruker skrev: Mange tråder om dette. For å trakke ned folk mer i driten enn de allerede er. Kan moderatorene begynne å slette eller utestenge disse?eller denne personen som har det så gøyt? Anonymkode: cd164...835 Da må du gå inn på Ris og ros-underforumet
Mari Y Skrevet 13. mai 2018 #18 Skrevet 13. mai 2018 På 11.5.2018 den 21.27, AnonymBruker skrev: Det spørs vel hva de enkeltpersonene har gjort. De fortjener å bli hengt ut og få høre det hvis de er så slemme mot andre. Bedre det enn en gruppe. Synes folk er direkte onde og diskriminerende mot de uføre osv. Hva er vitsen med å være så trangsynt og dum og skjønne så lite her i livet som mange tydeligvis gjør, det er jo derfor de hetser osv. Synes alltid synd på sånne bitre og sure folk, som burde ordne seg selv og livet sitt istedenfor. Det er jo de som sliter mest som hakker på andre. De er mindre intellektuelle og har ikke oppnådd den personlige utviklingen som de som klarer å se ting i flere perspektiv, er empatiske og klarer å se glede og skjønnhet i minste ting. Rart man når langt og blir elsket av noen når man er så negativ og har dårlige holdinger, det skulle jo skremme folk bort og sette en i dårlige situasjoner. Anonymkode: 4099c...b46 Ingen skal bli hengt ut. Ro deg litt ned nå
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #19 Skrevet 13. mai 2018 På 11.5.2018 den 10.46, AnonymBruker skrev: Mange tråder om dette. For å trakke ned folk mer i driten enn de allerede er. Kan moderatorene begynne å slette eller utestenge disse?eller denne personen som har det så gøyt? Anonymkode: cd164...835 Om alle hadde ignorert disse uføre trådene så hadde det ikke vært gøy for den eller de som oppretter trådene. Anonymkode: c0c80...db6
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #20 Skrevet 13. mai 2018 Nytter ikke. Bare se på alle disse kvinnehat trådene som får lov å stå. Kg har enkelte grupper som er lov å hetse. Kvinner og de som faller utenfor arbeidslivet er fritt vilt. Anonymkode: 8fa34...753 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå