Gå til innhold

Nymfoman?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er faktisk umettelig, kan ha sex 24/7 og kan lett ha 10 utløsninger i løpet av dagen.

Anonymkode: 17ea4...e78

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Satyr er rett navn hvis du er mann.

Anonymkode: a85b0...820

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fikk lyst til å treffe deg ;)

Anonymkode: 6a160...215

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fikk lyst til å treffe deg ;)

Anonymkode: 6a160...215

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okei, er mann ja. Trodde det het nymfoman jeg. Satyr eller nymfoman, jeg må ha sex eller onani hele tiden og kan bruke hele dager på sex/onani.

Saken er at det hjelper ikke enn hvor ofte, selv etter mer enn 10 utløsninger, er jeg fortsatt kåt og klarer ikke å konsentrere meg hverken for hverdagsting eller studier. Tanken dreier seg hele tiden om neste orgasme. Litt slitsomt, selv om det er utrolig deilig.

Anonymkode: 8a4eb...35e

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

https://sml.snl.no/satyriasis

Les og lær.

AnonymBruker
Skrevet

Okei, er mann ja. Trodde det het nymfoman jeg. Satyr eller nymfoman, jeg må ha sex eller onani hele tiden og kan bruke hele dager på sex/onani.

Saken er at det hjelper ikke enn hvor ofte, selv etter mer enn 10 utløsninger, er jeg fortsatt kåt og klarer ikke å konsentrere meg hverken for hverdagsting eller studier. Tanken dreier seg hele tiden om neste orgasme. Litt slitsomt, selv om det er utrolig deilig.

Ikke TS.

AnonymBruker
Skrevet

Lurt å ta en sjekk. 

AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS Jeg er dame.

AnonymBruker
Skrevet

Du er sex avhengig når det styrer livet ditt så mye som det gjør...

Anonymkode: f2fd3...963

• Liker 1
Skrevet

Å være sexavhengig er faktisk en sykdom.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lurt å ta en sjekk. 

Hei:) Kanskje det er lurt å sjekke dette litt. Jeg har så mye og ofte lyst at det er plagsomt. Selv rett etter orgasme er jeg når og hver gang jeg har tid eller rettere sagt tar meg tid onanerer jeg flere timer og får faktisk gnagsår, men merker det ikke før det er for sent eller bare overser det og fokus er kun neste orgasme.

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS Jeg er dame.

Hatt hodeskade på venstre tinning? Blitt slått? 

AnonymBruker
Skrevet

Tipper du er veldig vant til å runke, og aldri har hatt så mye sex som du skisserer?
Menn pleier å tro de er nymfomane fordi de runker mye, men så møter de en kvinne som faktisk er nymfoman og blir dauslitne av å prøve å holde ut bare et døgn med hu :fnise:

Anonymkode: 9f55c...9f4

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hatt hodeskade på venstre tinning? Blitt slått? 

TS Ble slått hardt en gang av en eks. En annen gang for noen år siden, falt jeg stygt og slo meg i hodet.  Jeg fikk en kraftig hjernerystelse, men ikke noe etterskade, det jeg vet om. Men nå sant skal sies, har dette blitt verre med årene.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

TS Ble slått hardt en gang av en eks. En annen gang for noen år siden, falt jeg stygt og slo meg i hodet.  Jeg fikk en kraftig hjernerystelse, men ikke noe etterskade, det jeg vet om. Men nå sant skal sies, har dette blitt verre med årene.

Høyrehendt din x?

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Tipper du er veldig vant til å runke, og aldri har hatt så mye sex som du skisserer?
Menn pleier å tro de er nymfomane fordi de runker mye, men så møter de en kvinne som faktisk er nymfoman og blir dauslitne av å prøve å holde ut bare et døgn med hu :fnise:

Hmmm,

så overdreven onani, er ikke ett tegn på sex-avhengighet? :ac:

AnonymBruker
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høyrehendt din x?

Ja, det er han.

AnonymBruker
Skrevet

Få deg en dame snarest eller begynn å tren! :P Min mann var lik deg og jeg har STOR sexlyst. Han sier selv at han ikke orker å runke mere fordi jeg nærmest slitt han ut. Sex og runke kan ikke sammenlignes. 

Bare så du vet så kan nivåene dine være litt skrudd. Få legen til å ta noen blodprøver. Noen ganger hvis man har høyt stress eller er deprimert kan man få enormt behov for nettopp dette. Det utløser endorfiner som gjør deg glad, men det er avhengighetsskapende og kortvarig. Kanskje du trenger en lykkepille? 

Anonymkode: ee3f0...7c3

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, puppi skrev:

Hmmm,

så overdreven onani, er ikke ett tegn på sex-avhengighet? :ac:

Nei :fnise: Overdreven onani kan like gjerne komme av kjedsomhet. Samleie krever sinnsykt mye mer krefter og energi enn hva onani gjør, så en som runker 8 ganger om dagen over tid greier sjeldent å ha energioverskudd, styrke og libido til 8 runder samleie om dagen over tid hehe. Har du ikke hørt ordtaket som går noe som "All men think they're nymphos - until they meet a woman who really are" :P

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Få deg en dame snarest eller begynn å tren! :P Min mann var lik deg og jeg har STOR sexlyst. Han sier selv at han ikke orker å runke mere fordi jeg nærmest slitt han ut. Sex og runke kan ikke sammenlignes. 

Bare så du vet så kan nivåene dine være litt skrudd. Få legen til å ta noen blodprøver. Noen ganger hvis man har høyt stress eller er deprimert kan man få enormt behov for nettopp dette. Det utløser endorfiner som gjør deg glad, men det er avhengighetsskapende og kortvarig. Kanskje du trenger en lykkepille? 

Anonymkode: ee3f0...7c3

Hei, meg som er nymfoman/ satyr. Jeg har tenkt litt over det der ja. Orgasme gir lykke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...