Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat det samme tenkte jeg. :o

De fleste barn legger seg jo rundt åtte- ni tiden. Tror ikke de foreldrene var helt på nett. Kansje det var eb grunn til at ungen snek seg inn og gjemte seg på SFO. Kansje hun ikke ville hjem. :cry:

Skrevet

Vel, det blir jo bare spekulasjoner, men jeg hadde i alle fall ringt og sjekket om barnet var der de trodde det var. Uansett.

For en morsom avatar du har forresten! :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes det er latterlig at denne fillesaken blei en nasjonal nyhet.

Skrevet
Jeg synes det er latterlig at denne fillesaken blei en nasjonal nyhet.

Det er ingen fillesak at en ungen blir gjenglemt og innelåst på skolen!!! Her er det voksne som har sviktet totalt! Så kan man heller ta diskusjonen om det er ansatte ved SFO eller foreldre som har tråkket mest i salaten....

Gjest Chrizzy
Skrevet

Litt merkelig at folk trekker slutninger om foreldre og SFO, kan være samensatte grunner til at de ikke reagert. Å det står også i artikkelen at jenten var skrevet ut og hadde gått fra SFO et kvart før de stengte. Å da de ikke har vakter ved døren så var det lite å gjøre med at noen går inn og gjemmer seg. Jenta hadde jo sagt sjøl at hun hadde gjemt seg.

Hun ville sikkert være der, ellers så hadde hun så klart ringt en eller annen eller hoppet ut av vinduet.

Skrevet
Jeg synes det er underlig at foreldrene synes det er ok at barnet på 7 år være på besøk til kl 21.30, - selv om det er vinterferie!!

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=268109

må si at jeg er helt uenig med deg! Når barn på syv år legger seg er jo helt forskjellig fra barn til barn.

Bare husker i fjord sommer, så fløy jo nabobarne, sammen med broren min ute til kloka både blei 21, og

22!

Tror ikke de foreldrene var helt på nett

å det sier du på grunnlag av at barnet fikk være på besøk så seint??

Gjest celine
Skrevet

Selv ville jeg aldri latt mine barn være på besøk hos andre så sent selv om det er vinterferie. De legger seg ikke utpreget tidlig i ferien, men jeg gjør dette av respekt for verten der de er. Å leke ute om sommeren syns jeg er litt annerledes, da de ikke er gjester noe sted, og dermed ikke utsetter andres leggetider.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvilke foreldre lar ungen være så lenge borte om det så var tilfellet,og har ikke foreldrene innteresse av å se litt til barnet sitt før det skal komme hjem og legge seg??

Ikke bra at rutinene på skolen sviktet,men det er heller ikke bra at foreldre gir så blaffen.

Skrevet

Om barnet var på besøk hos noen til 2130 er en sak. Men foreldrene kunne ha sjekket dette. Hadde det vært min unge vil jeg ha hatt beskjed hvis mitt barn skulle være med noen hjem. Når det er så lite.

Gjest Anonymous
Skrevet
Hadde det vært min unge vil jeg ha hatt beskjed hvis mitt barn skulle være med noen hjem. Når det er så lite.

Samme mener jeg. Merkelig at ikke foreldrene reagerte når ingen hadde gitt beskjed :o I det minste ville jeg ringt rundt og forhørt meg..

I tilegg trodde jeg de ansatte på SFO hadde bedre oversikt over barna som kom og gikk. De kunne f.eks. hatt et avkryssningsskjema.

Gjest Anonymous
Skrevet

må si at jeg er helt uenig med deg! Når barn på syv år legger seg er jo helt forskjellig fra barn til barn.

Bare husker i fjord sommer, så fløy jo nabobarne, sammen med broren min ute til kloka både blei 21, og

22!

å det sier du på grunnlag av at barnet fikk være på besøk så seint??

Helt enig med det baby-E, sier.

Begynner å tro at enkelte her inne, føler for å rakke ned på dette foreldreparet, for å "heve" seg selv som foreldre. Duh! Kan ikke se at det har blitt gjort noe feil ut ifra informasjonen vi sitter på. Og som chrizzy påpeker, det kan være sammensatte grunner til at ingen reagerte.

Men for all del. Klag i vei. Plukk innlegget mitt fra hverandre, og fortell oss at vi tar feil. Jeg tror likevel det er rimelig å anta at folk her føler seg truffet av å få kommentert at dette er noe de sannsyneligvis gjør for å heve seg selv.

By all means... begynn plukkingen!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes det hele hørtes helt greit ut og forstår ikke alt oppstyret her.

Herregud, get a life, hønemødre.

Gjest Gjesten
Skrevet

Samme mener jeg. Merkelig at ikke foreldrene reagerte når ingen hadde gitt beskjed :o I det minste ville jeg ringt rundt og forhørt meg..

I tilegg trodde jeg de ansatte på SFO hadde bedre oversikt over barna som kom og gikk. De kunne f.eks. hatt et avkryssningsskjema.

Æhhh, det var det dei hadde, og ungen var kryssa ut, 15 minut før stengetid gjekk ho heim aleine. Ho har også sagt at ho sneik seg inn att seinare. :roll:

Gjest lilletroll
Skrevet

Kanskje foreldrene var av den oppfatning at datteren skulle overnatte hos denne venninnen? Og at det var derfor de ikke hadde "tatt affære" 2130 ? Stakkars jente....men det kan være mange ting som ikke kommer frem i media...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...