AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #1 Skrevet 11. mai 2018 Hvis du har vært i ett eller flere forhold med brudd, vil jeg gjerne høre litt om hvorfor du mener det endte slik det gjorde. Anonymkode: dbaaa...bc9
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #2 Skrevet 11. mai 2018 Barnet kom etter noen år og da var mannen aldri hjemme lengre. Så da var det like greit å være alene om omsorgen, enn å irritere seg over at man er alene om omsorgen. Anonymkode: 4e2c6...568 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #3 Skrevet 11. mai 2018 for mye pusing, kosing og kjærestetid. Gidder ikke slikt. Anonymkode: 48f77...c92 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #4 Skrevet 11. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: for mye pusing, kosing og kjærestetid. Gidder ikke slikt. Anonymkode: 48f77...c92 Enig er så utrolig dritt med forhold hvor man må vise at man er glad i hverandre. Anonymkode: 6056e...092 9
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #5 Skrevet 11. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig er så utrolig dritt med forhold hvor man må vise at man er glad i hverandre. Anonymkode: 6056e...092 Er til å spy av. Rett og slett. Anonymkode: 48f77...c92
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #7 Skrevet 11. mai 2018 Han ene var utro og han andre var voldelig Anonymkode: c8cb6...d74
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #8 Skrevet 11. mai 2018 1. Vokste fra hverandre 2. Han fikk aldri helt orden på livet sitt 3. Han hadde borderline og alt var ustabilt Anonymkode: 78933...011
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #10 Skrevet 11. mai 2018 Hun dumpet meg. Uten noe videre forklaring. Jeg skjønte ingenting av det. Anonymkode: 9afb6...9f0
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #11 Skrevet 11. mai 2018 Vi vokste fra hverandre. Vi var gift i over 20 år da, så da er det jo ikke så rart at sånt kan skje. Anonymkode: 6f6a6...19d
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #12 Skrevet 11. mai 2018 Første seriøse kjæresten min var veldig kontrollerende. Hun måtte alltid vite hvor jeg skulle og hvem jeg snakket med. Andre seriøse forholdet mitt ble slutt fordi kjæresten var kjedelig, rett og slett. Hun satt bare hjemme hele dagen, hver dag. Hun ble ikke med på noe heller, og jeg fungerer ikke i et slikt forhold. Anonymkode: dfad9...9c2 1
TulleJenny Skrevet 11. mai 2018 #13 Skrevet 11. mai 2018 Første var en drittsekk som til slutt ble narkoman Andre fikk aldri styr på livet
s0la Skrevet 11. mai 2018 #14 Skrevet 11. mai 2018 Ble slutt med eksen fordi: 1. Vi passa ikke sammen fra starten. Og jo eldre jeg ble, jo mer innså jeg hvor dårlig valg det var. Vi var totalt ulike og jeg ble så lei av å ikke ha NOE tilfelles med han. Vi gjorde ingenting sammen; kun sex. That's it. Han ville ikke finne på ting, verken med meg eller andre snakke eller gjøre noe annet enn å spille dataspill. Og han var bare sint hele tiden, mens jeg er en ganske sprudlende person. 2. Han gjorde ingenting. Jeg vasket, ryddet, laga all maten, handlet, fikset ødelagte ting. Han tok ingen ansvar. 3. Han ble mer og mer manipulerende med tiden og jeg var lei av å føle meg pressa til alt. Han ble også mer sint og kunne sprekke når det tippa over, og det skulle ikke noe til heller før han klikka. Da bestemte jeg meg for å dra. Men det tok tid. Å dra fra en du har vært med i flere år og er "trygg" på er tøft. Jeg dro til slutt. Var lei av å bo med en sint fyr som oppførte seg som et barn. 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #15 Skrevet 11. mai 2018 Tok ikke del i familielivet, hjalp overhodet ikke til med to stk barn. Telefon og TV var(og er fortsatt) det viktigste for ham. Sur og gretten 24/7. Merkelig nok fikk han sjokk da jeg og barna dro.. Anonymkode: a7375...9c9 2
Skadeskutt Skrevet 11. mai 2018 #16 Skrevet 11. mai 2018 Første kjæreste som jeg fikk som 16-åring varte i 9 år. Vi fikk to barn sammen og hadde hus sammen. Dessverre mishandlet han meg og var mye utro. Det tok noen år å komme seg vekk, men fikk hjelp av familievernkontoret til å ta steget. Andre kjæreste var et veldig lidenskapelig forhold, men det var også preget av mye rus og diverse. Han banket meg og dopet meg ned, truet meg og min familie, lot meg ikke være når jeg etter press fra både familie og politi valgte å gå fra han, brøt seg inn hos meg to dager på rad og brør kontakt- og besøksforbudet 7 ganger. Håper den dagen jeg møter en ny fyr at det er en ordentlig person. Er dessverre alt for naiv og tilgivende så foreløpig må jeg bare holde meg unna alt sånt.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #17 Skrevet 11. mai 2018 Min eneste kjæreste var jeg sammen med fra jeg var 17 til 19. Av-og-på, vel og merke. Vi hadde helt ulike verdier, og det førte til noen diskusjoner og rett og slett bare generell irritasjon. Skal også sies at han mente at enhver uenighet var en krangel og at jeg var så masete/kranglete. Det blir slitsomt i lengden med et forhold der du ikke kan være uenig i noe typen din sier. Dessuten hadde han problemer med å forplikte seg og snakket med andre jenter enn meg. Skjønner fortsatt ikke at jeg brukte så lang tid på å komme meg ut av og over det forholdet Anonymkode: c9fcb...3d6
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #18 Skrevet 11. mai 2018 Dårlig kjemi med datteren til min ex. pluss at min ex. var konfliktsky i forhold til sine egen datter. Vi kranglet aldri om noen ting. Men det var datteren som splittet oss. Anonymkode: 53fb0...6ca
Limbogirl Skrevet 11. mai 2018 #19 Skrevet 11. mai 2018 1. Etter tre år var han utro 2. Han gjorde det slutt etter at jeg klagde på hvordan bestekompisen hans behandlet meg. Skal sies at han ba om unnskyldning 6 måneder senere når han faktisk skjønte hvor alvorlig det var. 3. Kort forhold. Han var utro 4. Jeg gjorde det slutt etter mange år. Fantastisk mann, men vi hadde lite til felles, han viste generelt lite engasjement for ting (jeg er veldig engasjert) og det ble rett og slett for vennskapelig "for tidlig" i livet 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #20 Skrevet 11. mai 2018 Vi var for forskjellige til å kunne ha en fremtid sammen. Visste det nok begge to hele veien, så et veldig ukomplisert brudd. Anonymkode: 02b83...280
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå