AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #1 Skrevet 11. mai 2018 Overskriften sier igrunnen det meste. Huseier har mistet en i svigerfamilien, og jeg lurer på om vi skal sende blomster. Hva er vanlig her? Det er kones søsken som er død. Anonymkode: 2b979...027
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #3 Skrevet 11. mai 2018 Helt fritt, ikke rart om du gjør det og ikke rart om du ikke gjør det. Selv med et godt forhold så er det fritt selv om dere kjenner hverandre godt og du har leid lenge. Blir huseier selv 80år eller huseiers ektefelle dør så er selvfølgelig saken annerledes, da sender man blomster Anonymkode: 90a1d...302 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #4 Skrevet 11. mai 2018 Jeg fikk blomster av husverten min da pappa døde. Syntes det var veldig fint. Anonymkode: 008e5...4b1 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #5 Skrevet 11. mai 2018 Nei det syns jeg faktisk ikke er noe jeg ville ha godtatt fra min leieboer. Dødsfall i min familie er private saker og ikke noe jeg syns at en leieboer jeg forsøker å ha mest profesjonell relasjon til skal ha en tilnærming til. Særlig om leieboer ikke engang kjente den avdøde. Det ville vært noe annet om leieboer hadde hatt en veldig nær relasjon til avdøde, men det tror jeg neppe er tilfellet her? Anonymkode: 4bace...2a3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #7 Skrevet 11. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei det syns jeg faktisk ikke er noe jeg ville ha godtatt fra min leieboer. Dødsfall i min familie er private saker og ikke noe jeg syns at en leieboer jeg forsøker å ha mest profesjonell relasjon til skal ha en tilnærming til. Særlig om leieboer ikke engang kjente den avdøde. Det ville vært noe annet om leieboer hadde hatt en veldig nær relasjon til avdøde, men det tror jeg neppe er tilfellet her? Anonymkode: 4bace...2a3 Har du mange venner ? Anonymkode: 4690a...32d 2
Antoinette Skrevet 11. mai 2018 #8 Skrevet 11. mai 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei det syns jeg faktisk ikke er noe jeg ville ha godtatt fra min leieboer. Dødsfall i min familie er private saker Anonymkode: 4bace...2a3 Wow! Du er koselig. Tipper du har mange venner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå