AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #1 Skrevet 10. mai 2018 Så.. I dag skulle jeg ringe og sende SMS med mobiltelefonen, men så fikk jeg beskjed at den har da blitt sperret? Da tok jeg meg til og logget meg på for å sjekke hva som er galt. Først så fikk jeg se at det har blitt sperring av mitt SIM-kort og blitt aktivert et annet? Ettersom så jeg på forbruket jeg har hatt denne måneden og så at noen har ringt et par nummer jeg ikke vet om? og i tillegg til å ha brukt utrolig mye data?!! Er ikke helt sikker, men tenker at en ukjent kan da ha deaktivert mitt SIM-kort og aktivert sitt eget.. Men hvordan?! Jeg har selv ikke brukt mobiltelefonen til å ringe, sende SMS eller bruke data siden 01.05.2018. I forbruket står det at jeg har både ringt 14 personer, brukt 6 GB data og sendt 3 SMS fra 08.05.2018 til 10.05.2018. JEG HAR IKKE BRUKT TELEFONEN I DET HELE TALT I DEN PERIODEN!! Nå til mitt virkelige spørsmål.. Hva skal jeg gjøre? Jeg kan ikke sperre SIM-kortet på nett, fordi det står at jeg har gjort det nylig, så jeg kan ikke gjøre det igjen.. Dette må nok bli politi anmeldt i tillegg, kanskje? Hva skal skje med alt det forbruket, det er en veldig god regning på flere hundre kroner, må jeg betale dette? HJELP!! Anonymkode: ea6fd...c22
Holar Skrevet 10. mai 2018 #2 Skrevet 10. mai 2018 Å ringe din leverandør bør være første skritt... 3
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #3 Skrevet 10. mai 2018 Akkurat nå, Holar skrev: Å ringe din leverandør bør være første skritt... Det tenker jeg også.. Men det er høytid og midt i kvelden. Tror kanskje det ikke passer helt Anonymkode: ea6fd...c22
Perle Skrevet 10. mai 2018 #4 Skrevet 10. mai 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det tenker jeg også.. Men det er høytid og midt i kvelden. Tror kanskje det ikke passer helt Anonymkode: ea6fd...c22 Da får du vente til morgen da. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå