Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så.. I dag skulle jeg ringe og sende SMS med mobiltelefonen, men så fikk jeg beskjed at den har da blitt sperret? Da tok jeg meg til og logget meg på for å sjekke hva som er galt. Først så fikk jeg se at det har blitt sperring av mitt SIM-kort og blitt aktivert et annet? Ettersom så jeg på forbruket jeg har hatt denne måneden og så at noen har ringt et par nummer jeg ikke vet om? og i tillegg til å ha brukt utrolig mye data?!!

Er ikke helt sikker, men tenker at en ukjent kan da ha deaktivert mitt SIM-kort og aktivert sitt eget.. Men hvordan?! Jeg har selv ikke brukt mobiltelefonen til å ringe, sende SMS eller bruke data siden 01.05.2018. I forbruket står det at jeg har både ringt 14 personer, brukt 6 GB data og sendt 3 SMS fra 08.05.2018 til 10.05.2018. JEG HAR IKKE BRUKT TELEFONEN I DET HELE TALT I DEN PERIODEN!!

Nå til mitt virkelige spørsmål.. Hva skal jeg gjøre? Jeg kan ikke sperre SIM-kortet på nett, fordi det står at jeg har gjort det nylig, så jeg kan ikke gjøre det igjen.. Dette må nok bli politi anmeldt i tillegg, kanskje? Hva skal skje med alt det forbruket, det er en veldig god regning på flere hundre kroner, må jeg betale dette? HJELP!!

Anonymkode: ea6fd...c22

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å ringe din leverandør bør være første skritt...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Holar skrev:

Å ringe din leverandør bør være første skritt...

Det tenker jeg også.. Men det er høytid og midt i kvelden. Tror kanskje det ikke passer helt

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det tenker jeg også.. Men det er høytid og midt i kvelden. Tror kanskje det ikke passer helt

Da får du vente til morgen da. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...