AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #1 Skrevet 10. mai 2018 Hver eneste gang de har anledning. Helst flere ganger i uka. I tillegg har de en gedigen samling med brettspill. Er det normalt? Er de barnslige og lite modne? Anonymkode: a0e74...db4 1
Gjest Peanut Skrevet 10. mai 2018 #3 Skrevet 10. mai 2018 Hva et galt med å være barnslige om noe? Er vel bare bra med diverse brettspill ettersom det gjør at en må bruke hjernen til å tenke ^^,
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #4 Skrevet 10. mai 2018 Jeg elsker brettspill, gjerne ordspill og slikt. Så kos å samle seg rundt et bord og gjøre noe enkelt sammen som bringer fram prat og latter. Anonymkode: c1c0a...35e 14
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #5 Skrevet 10. mai 2018 Ok, da er det vel jeg som er unormal da. Ts Anonymkode: a0e74...db4 7
Gjest The ceiling lamp Skrevet 10. mai 2018 #6 Skrevet 10. mai 2018 Selv elsker jeg brettspill! Dessverre gjør ikke resten av familien det, så det forsvant etter som barna ble store. Men en gang i mellom treffes vi noen venner som liker spill - og spiller, drikker rødvin, ler oss skakke og koser oss. Flere burde prøve det, utvalget er stort!
Vera Skrevet 10. mai 2018 #7 Skrevet 10. mai 2018 Vi er periodespillere. Den siste tiden har vi spilt mye scrabble 😁 4
Monstrum Skrevet 10. mai 2018 #8 Skrevet 10. mai 2018 Helt normalt i min omgangskrets hvertfall! Det er så deilig å legge vekk telefonene, gruble, le, konkurrere og kose seg Går mye i Ticket to Ride, Scrabble, og Monopol med familien (jeg er den som maser på tantebarna om sistnevnte :p), og Hint, CAH, Alias og lignende med venner 4
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #9 Skrevet 10. mai 2018 Jeg synes det er litt teit;) men er barnslig på mye annet da. Så det veier opp🤣 Anonymkode: 1206a...b68
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #10 Skrevet 10. mai 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hver eneste gang de har anledning. Helst flere ganger i uka. I tillegg har de en gedigen samling med brettspill. Er det normalt? Er de barnslige og lite modne? Anonymkode: a0e74...db4 Kanskje de skal bytte det ut Playstation og låse seg inn på hvert sitt rom. Mange tråder fra frustrerte fruer om sånne, her på KG. Anonymkode: a1899...46d 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #13 Skrevet 11. mai 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hver eneste gang de har anledning. Helst flere ganger i uka. I tillegg har de en gedigen samling med brettspill. Er det normalt? Er de barnslige og lite modne? Anonymkode: a0e74...db4 Hva er brettspill? Spill på nettbrett eller spill på brett vi legger på bodet som Ludo, Monopol ol? Det siste heter brettspill fra min barndom og fra syndige aktiviteter på søndager i kristne hjem. Anonymkode: 74acb...877
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #14 Skrevet 11. mai 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er brettspill? Spill på nettbrett eller spill på brett vi legger på bodet som Ludo, Monopol ol? Det siste heter brettspill fra min barndom og fra syndige aktiviteter på søndager i kristne hjem. Anonymkode: 74acb...877 Da vet du jo hva brettspill er da Går ut i fra at det er bordvarianten ts refererer til. Forøvrig kan det være mye moro med brettspill selvfølgelig kommer det jo litt an på, men mange brettspill er jo veldig morsomt også for voksne, feks politisk ukorrekt blir ofte dratt frem her i gården, med både vin og øl innafor Anonymkode: 15318...ce8
Lill3My Skrevet 11. mai 2018 #15 Skrevet 11. mai 2018 Kanskje ikke veldig normalt, men det skulle gjerne vært mer normalt for det er veldig sosialt og kjekt og man lærer så mye om seg selv og andre samt diverse ferdigheter avhengig av spillet. At to voksne sitter å spiller ludo i timesvis er kanskje litt sært... Men "voksen" - spill som Scrsbble, Risk osv (det finnes så mye bra!) er noe annet. Selv før jeg mye. Er glede ut av å spille spill med samboeren enn ved å se en film... Blir heldigvis gjort begge deler her ofte =)
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #16 Skrevet 11. mai 2018 Brettspill er sååååå kjedelig. Anonymkode: 31948...783 1
puppi Skrevet 11. mai 2018 #17 Skrevet 11. mai 2018 Hvorfor drar du begrepet «normalt» inn i dette? Er det normalt å like svartmetall? Er der normalt å like sci-fi filmer? Er det normalt å ofte spise kebab? Skal det liksom være en målestokk, på om det er no «galt» med en, eller ikke? 6
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #18 Skrevet 11. mai 2018 Jeg er heldigvis i en vennegjeng som like spill, så vi koser oss med Ticket to ride, Risk, Settlers, Mexican Train, TP og lignende både i hverdagen og på hyttetur. Så kjekt å spille, drikke øl, preike og kose seg, timene flyr av sted Anonymkode: f873f...a02 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #19 Skrevet 11. mai 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok, da er det vel jeg som er unormal da. Ts Anonymkode: a0e74...db4 Nei? Det går fullstendig fint an å ha ulike interesser uten at verken den ene eller den andre er 'unormal'. Anonymkode: c8614...e4a 7
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #20 Skrevet 11. mai 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: Brettspill er sååååå kjedelig. Anonymkode: 31948...783 Har du forsøkt å spille mer avanserte brettspill enn ludo og yatzee? Der er brettspill som er mer som pc spill i kompleksitet Eller du kan spille noe sosialt/ lyvespill som one night ultimate werewolf. Har aldri spilt det selv, men tipper det er gøy med gode venner og noen øl Anonymkode: 4d775...f1b 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå