AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #1 Skrevet 10. mai 2018 Kanskje ikke det rette stedet å spørre, men prøver likevel. Skal fornye passet mitt. Har de fotobokser til dette på politistasjonen, eller tar man det andre steder? Anonymkode: e9c35...c8d
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #3 Skrevet 10. mai 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje ikke det rette stedet å spørre, men prøver likevel. Skal fornye passet mitt. Har de fotobokser til dette på politistasjonen, eller tar man det andre steder? Anonymkode: e9c35...c8d Pass og førerkort lages elektronisk for å unngå forfalskning. De tar både bilder og fingeravtrykk av deg på passkontoret. Medbragte bilder blir avvist. Anonymkode: 742dc...f65 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #4 Skrevet 10. mai 2018 Du kan ikke ta bildet noe annet sted. Det tas med et eget kamera på politistasjonen. Anonymkode: fc0de...b0a
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #5 Skrevet 10. mai 2018 Okey! Det stod ikke noe om dette der jeg bestilte tid for nytt pass.. Takk for svar! -TS Anonymkode: e9c35...c8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå