Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

om du forteller din nye kjærste om en vanskelig og vond barndom, svaret du får fra kjærsten er «ja men jeg har hatt en veldig fin barndom» 

hva hadde du tenkt ? Har han/ hun hatt en veldig fin barndom ? 

Anonymkode: 1012a...111

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tja, ikke vet jeg. Spør han! 

Mulig han ikke har evnen til å forstå heller... er han ung? 

Anonymkode: f0537...04e

AnonymBruker
Skrevet

Det var veldig merkelig svar tilbake. Spørr han hva han mente med det. Prøve å kom i bunns i det på en saklig måte. 

Anonymkode: 7dae1...b03

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han prøver vel å la deg bli kjent med ham? Du fortalte noe om deg, han fortalte noe relatert til deg om ham selv. 

Anonymkode: 87b6c...66f

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Men hvorfor spør du her? 

Anonymkode: 4b313...9ac

Skrevet

Hadde stusset på hele fyren hvis jeg hadde fått et slikt svar etter å ha åpnet meg om noe som var så sårt. Det var svaret liksom, han har emosjonell kapasitet som ei geit og det hadde ikke funket for meg.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor spør du her? 

Ja, hvorfor spørr folk spørsmål her inne? 

Veldig merkelig.....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han så vel det komme og vil trekke frem forskjellen.

Anonymkode: bce55...0e1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, hvorfor spørr folk spørsmål her inne? 

Veldig merkelig.....

Ja, det er nå ganske merkelig å spørre helt fremmede mennesker om hva kjæresten mente med det han sa i stedet for å spørre han direkte om hva han mente. Man stiller for øvrig et spørsmål. 

AnonymBruker
Skrevet

Hadde tenkt at det ble sagt fordi det var vanskelig for vedkommende å assosiere seg til noe av det du fortalte om din vanskelige barndom, siden sin egen var fin, og at temaet derfor var ubehagelig å snakke om.

Anonymkode: cc49f...c07

• Liker 1
Gjest The ceiling lamp
Skrevet

Jeg synes du skal spørre han helt konkret. Så får dere en mulighet til å bli bedre kjent.

Det er jo ellers mange muligheter:

- Han påpeker forskjellen

- Han mener at hans gode oppvekst kan være med på å støtte deg for å komme over din vonde barndom

- Det var det første kan kom på

AnonymBruker
Skrevet
13 hours ago, FrøkenMånestråle said:

Hadde stusset på hele fyren hvis jeg hadde fått et slikt svar etter å ha åpnet meg om noe som var så sårt. Det var svaret liksom, han har emosjonell kapasitet som ei geit og det hadde ikke funket for meg.

This.

Anonymkode: 6fa13...8b9

Gjest Fjelldronning
Skrevet

Det høres ut som meg, da jeg traff mannen min. Jeg har hatt en tøff barndom, og mannen har hatt en fin barndom. Vi er alle forskjellige, med forskjellige historier å fortelle. Jeg kunne/kan kjenne på at jeg er misunnelig på hvordan han har hatt det i barndommen, men jeg er veldig glad på hans vegne :) Jeg prøver å forklarte på det positive, og ikke minst skaffe en trygg og god oppvekst på våre egne barn. Jeg ønsker deg lykke til videre, ts :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...