AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #1 Del Skrevet 10. mai 2018 Og la oss drømme oss bort i den mens vi onanerer Anonymkode: 3bb07...b82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #2 Del Skrevet 10. mai 2018 Sorry, gjør ikke arbeid gratis men om du sender meg 500 kroner kan jeg godt skrive en for deg Anonymkode: 3c805...ded 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #3 Del Skrevet 10. mai 2018 "Det var en gang.. ...Slutt." Anonymkode: 5207f...935 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #4 Del Skrevet 10. mai 2018 Han tok hardt i håret mitt, så hodet mitt ble bøyd bakover. Snudde meg, for å dytte meg mot bassengkanten med en autoritær holdning. Bikinien min ble tatt av, på under et sekund. I mens jeg var bøyd med bassengkanten kjente jeg at penisen gnidde seg mellom rumpeballene mine. Hodet mitt ble holdt nede. Han kjærtegnet meg nedover ryggen helt til fingertuppene rørte på kjønnsleppene, med et hardt trykk. «Adlyd meg.» hvisket han bestemt i øret mitt, imens han hadde fingrene i meg. Et lavt stønn strømmet ut av munnen min. «Hysj. Adlyd meg.» hvisket han i øret mitt igjen og fingret meg med et oppbyggende tempo. Sakte til hardt. Igjen stønnet jeg og han tok hånden hardt over munnen min. Kjønnsleppene mine følte et trykk. Penisen kjærtegnet dem og jeg lengtet etter å ha penisen i meg. Et forsøk i hvert fall. Anonymkode: be71e...83c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #5 Del Skrevet 10. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han tok hardt i håret mitt, så hodet mitt ble bøyd bakover. Snudde meg, for å dytte meg mot bassengkanten med en autoritær holdning. Bikinien min ble tatt av, på under et sekund. I mens jeg var bøyd med bassengkanten kjente jeg at penisen gnidde seg mellom rumpeballene mine. Hodet mitt ble holdt nede. Han kjærtegnet meg nedover ryggen helt til fingertuppene rørte på kjønnsleppene, med et hardt trykk. «Adlyd meg.» hvisket han bestemt i øret mitt, imens han hadde fingrene i meg. Et lavt stønn strømmet ut av munnen min. «Hysj. Adlyd meg.» hvisket han i øret mitt igjen og fingret meg med et oppbyggende tempo. Sakte til hardt. Igjen stønnet jeg og han tok hånden hardt over munnen min. Kjønnsleppene mine følte et trykk. Penisen kjærtegnet dem og jeg lengtet etter å ha penisen i meg. Et forsøk i hvert fall. Anonymkode: be71e...83c Er du mann? Noe jeg har lagt merke til når menn skriver erotiske noveller er at de glemmer klitoris. Kort forspill og mest fokus på penis. Anonymkode: 5f42a...6f5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #6 Del Skrevet 10. mai 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han tok hardt i håret mitt, så hodet mitt ble bøyd bakover. Snudde meg, for å dytte meg mot bassengkanten med en autoritær holdning. Bikinien min ble tatt av, på under et sekund. I mens jeg var bøyd med bassengkanten kjente jeg at penisen gnidde seg mellom rumpeballene mine. Hodet mitt ble holdt nede. Han kjærtegnet meg nedover ryggen helt til fingertuppene rørte på kjønnsleppene, med et hardt trykk. «Adlyd meg.» hvisket han bestemt i øret mitt, imens han hadde fingrene i meg. Et lavt stønn strømmet ut av munnen min. «Hysj. Adlyd meg.» hvisket han i øret mitt igjen og fingret meg med et oppbyggende tempo. Sakte til hardt. Igjen stønnet jeg og han tok hånden hardt over munnen min. Kjønnsleppene mine følte et trykk. Penisen kjærtegnet dem og jeg lengtet etter å ha penisen i meg. Et forsøk i hvert fall. Anonymkode: be71e...83c Ikke gi opp dagjobben, er du snill. Anonymkode: 33011...f37 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #7 Del Skrevet 10. mai 2018 Www.noveller.no Anonymkode: 93786...bc2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ungdomsliv Skrevet 10. mai 2018 #8 Del Skrevet 10. mai 2018 Fikk det hær hver uke og nesten hver dag før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 15. mai 2018 #9 Del Skrevet 15. mai 2018 14 minutter siden, steiken1932 said: mange fine drømmer her. Skjer med at du spammer hele seksualitetsforumet med intetsigende poster? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #10 Del Skrevet 15. mai 2018 Denne historien er ganske bra 👍🏻 http://hp.adult-fanfiction.org/story.php?no=600098526&chapter=1 Anonymkode: 85aab...f07 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SardintrollReturns Skrevet 15. mai 2018 #11 Del Skrevet 15. mai 2018 "Han strøk henne over brystene, hun strøk ham mellom beina, han kom i buksa. 20 år senere dukket hun opp og knuste ham med metoo-kortet." Var det fint? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #12 Del Skrevet 15. mai 2018 7 minutter siden, SardintrollReturns said: "Han strøk henne over brystene, hun strøk ham mellom beina, han kom i buksa. 20 år senere dukket hun opp og knuste ham med metoo-kortet." Var det fint? Anonymkode: cc5df...17b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SardintrollReturns Skrevet 15. mai 2018 #13 Del Skrevet 15. mai 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: cc5df...17b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SardintrollReturns Skrevet 15. mai 2018 #14 Del Skrevet 15. mai 2018 1 minutt siden, Leiadenrare skrev: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Axl Skrevet 15. mai 2018 #15 Del Skrevet 15. mai 2018 (endret) Han kommanderte hans nakne slave ned på senga. "Ok master" sa hun og la seg ned. Han kysset henne. Forsiktig og lenge. Gikk ned til halsen. Hun stønnet. Var så kåt. Han slikket seg nedover. Sakte. Lekende. Lekte med tunga på ene brystvorta. Så andre. Slikket. Sugde. Hun pustet tyngre og tyngre. Hjertet dunket. Han ble så kåt av å se henne nyte. Han slikket videre nedover. Over magen, og ned til målet sitt. Hun stønnet enda høyere når han slikket over klitoris. Lot tunga leke der nede. Åh han var så kåt. Han tok sin egen hånd ned til skrittet sitt utpå buksa. Masserte. Tok hånden nedi. Han slikket rundt skjedeåpningen hennes. Kjønnsleppene. Tilbake til klitoris. Slikket hardere. Hun begynte å skjelve. Pustet så tung. Hjertet hennes dunket enda mer. Stønnet. Hun mistet helt kontrollen over kroppen sin... Endret 15. mai 2018 av Axl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 15. mai 2018 #16 Del Skrevet 15. mai 2018 Serien Vikingane hadde den beste erotiske historia i sesong 1. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå