Gå til innhold

GAVETIPS til 6åring


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

:o :o :o :o :o :o

Heisann!

Jeg trenger tips til gave til en 6 årig jente?

Helst ikke klær, men noe de er opptatt av (leker)....til min kusine....

Takker for svar!

:sjarmor::sjarmor::sjarmor::sjarmor::sjarmor::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Barbie dukker, babyborn ting, hårpynt, ting til første skoledag (de synes det er stas med viskelær, fine blyanter og sånt)

Bøker, bamser, hvis hun har dukkestue - kopper og ting til den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt stor suksess med STORT badehåndkle med morsomt motiv (Stas med eget håndkle!) og eventyrbok med klassikere av Asbjørnsen og Moe, Brdr. Grim, H.C. Andersen osv.

Gjests forslag er heller ikke dumme.

Mvh

Leo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Hvis damen er glad i bøker, og å lese, kan jeg anbefale bøkene om Tzatziki (jeg har ei veldig jente-jente, og selv om disse bøkene handler om en gutt, elsker hun dem) . Anne Cath Vestly sine er også alltid suksess.

Ny fin matboks og termos til skolestart er også et forslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lego Belville var favoritten til eldstejenta mi da hun var 6. Ellers er fine tusjer, gjerne gull-, sølv- eller glittertusjer populært, kanskje sammen med farget papir til å klippe og lage kort o.l. av. Fine klistremerker og et album å ha dem i, fargerike smykker og hårpynt, klær til å kle seg ut i.... Jenter på 6 år blir glad for det meste, er min erfaring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når hun er 6 år, kan det være en fin tid å lære klokken. Kjøpe en bok, som har lagt opp til dette formålet. Vitenskapen har kommet frem til funn som indikerer at når et barn har lært klokken vil hun skjønne begrepene om tid og rom. Dette kan igjen føre til bedre matematikk forståelse. Dessuten kan det være veldig gøy, hvis den voksne har tid og krefter til å være med på leken. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spurte for et par dager siden på forbrukerforum om tips til hvor jeg kan få tak i store og fine matbokser - og ble tipset om denne adressen: www.anaconda.no

Jeg anbefaler deg å titte - det var både kjempefine (metall) matbokser med morsomme motiver - og andre saker som så festlige ut for barn i 5-6 års alderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

På Brio butikkene selger de noen små dukker som har massevis av klær i plastikk. Disse simpelthen elsker 6 åringen min. En eske med en dukke og MASSE klesplagg kostet 159 kroner. Du vil garantert bli populær dersom du kjøper en slik !!!

Vennlig hilsen mamman til 6-åring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...