AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #1 Skrevet 10. mai 2018 Fortsatt ikke fått svar på hvordan det blir forlenget? Jeg har fått høre at jeg har krav på AAP mens uføretrygdsøknaden behandles, men ikke hvordan det skjer. Er det bare et tastetrykk for forvaltningen? Skal jeg fortsette å sende meldekort? Noen som vet? Anonymkode: ddf38...a68
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #2 Skrevet 10. mai 2018 Jeg forstår ikke helt spørsmålet ditt. Har du fått (muntlig?) beskjed fra saksbehandler om at du har fått innvilget forlengelse av AAP, eller har du søkt uføretrygd? Anonymkode: 240ca...24f 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #3 Skrevet 10. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstår ikke helt spørsmålet ditt. Har du fått (muntlig?) beskjed fra saksbehandler om at du har fått innvilget forlengelse av AAP, eller har du søkt uføretrygd? Anonymkode: 240ca...24f Jeg har fått muntlig beskjed om at jeg vil få aap i ventetiden på søknaden. Jeg har ikke søkt ennå, må vente til jeg får klarsignal fra nav. De skal skrive arbeidsevnevurdering først. Anonymkode: ddf38...a68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå