Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor vanlig er det å teste negativt 14 dpo? Helt blenda test i dag :( 

Anonymkode: 19c85...a7d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om du er sikker på når eggløsning var, så burde testen vise positivt 14 dpo dersom du er gravid. 

Anonymkode: 4dfb3...2f7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om du er sikker på når eggløsning var, så burde testen vise positivt 14 dpo dersom du er gravid. 

Anonymkode: 4dfb3...2f7

Fremdeles negativ test i dag, 15 dpo.. må vel regne med at håpet er ute..... 

AnonymBruker
Skrevet

Håpet er ikke ute før du får mens. Har hørt om mange som har hatt negativ test etter ikm. 

Anonymkode: c80a2...d81

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er sikker på el så er det sjeldent. Men det er ikke uvanlig at el kan komme noen dager senere. Det er stort sett det som skjer når folk tester sent. 

Anonymkode: 537f6...9e6

AnonymBruker
Skrevet

hmm, noen mener det er mange som tester negativ etter ikm, mens andre mener det er sjeldent.. jeg er 100% sikker på el, sist graviditet så testet jeg positivt 12 dpo, så kjenner at håpet mitt synker litt her! :P 

Skrevet

Jeg testet ikke positivt før en uke etter IKM, av og til tar det litt tid for kroppen å produsere nok HCG-hormoner til å vises på en test. :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, Rosewood skrev:

Jeg testet ikke positivt før en uke etter IKM, av og til tar det litt tid for kroppen å produsere nok HCG-hormoner til å vises på en test. :) 

Jøss! Det var jo lenge etter... og du ble ikke flyttet på ved ul heller? Altså, at du hadde sein el?😬

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, Rosewood skrev:

Nja. Hvis du er sikker på el så er den eneste grunnen at nyrene dine er litt i overkant effektive. Da "renser" de tilbake hcg slik at det ikke kommer noe særlig ut med urinen, ikke nok til å slå ut på testene. Etterhvert så blir det så mye hcg at nyrene må slippe noe igjennom. En blodprøve ville garantert vært positiv ved ikm. 

Men dette er ikke vanlig. Det vanligste er å ha bommet på el. Selv om folk er veldig påståelige der altså. (sier ikke at du er det ;) )

Anonymkode: 537f6...9e6

• Liker 1
Skrevet

Tror nok det er mest vanlig å teste positivt senest 14 dpo. selv om det er flere som tester positivt senere :) jeg var sikker på at jeg ikke fikk positiv test før 8 dager etter ikm, men når jeg kom på ultralyd (vært på mange) så viste det seg at jeg har hatt eggløsning senere enn forventet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...