HulaGirl Skrevet 10. mai 2018 #1 Skrevet 10. mai 2018 Hei folks! Kom til å tenka på en sak, har tenkt på det i flere år. Ser på både farmen kjendis og 71 grade nord kjendis, de har program for både vanlige folk og kjendisar. Så har du "skal vi danse." Hvorfor er det bare kjendiser som får være med på det? Kunne det ikke vært skal vi danse for oss vanlige dødelige også?? Hadde de hatt ett sånt tilbud så hadde jeg meldt meg på med en gang. Hva mener dere? Hadde du meldt deg på skal vi danse? Hvorfor bare kjendiser som får være med på morroa? 😂 😂 Ha en fin kveld og kos dere med MGP 🤩🤩 1
Jordbærogfløte Skrevet 10. mai 2018 #2 Skrevet 10. mai 2018 Jo, enig! Skal vi danse hadde jeg mer enn gjerne blitt med på hvis det hadde vært mulig. 1
Gjest Axl Skrevet 10. mai 2018 #3 Skrevet 10. mai 2018 Ja hadde meldt meg på jeg også og vunnet hele dritten.
Lerke987 Skrevet 10. mai 2018 #4 Skrevet 10. mai 2018 Tviler på at det hadde vært så populært men de prøvde jo på en norsk versjon av «so you think you can dance» https://no.m.wikipedia.org/wiki/So_You_Think_You_Can_Dance_–_Scandinavia
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #5 Skrevet 10. mai 2018 2 timer siden, HulaGirl skrev: Hei folks! Kom til å tenka på en sak, har tenkt på det i flere år. Ser på både farmen kjendis og 71 grade nord kjendis, de har program for både vanlige folk og kjendisar. Så har du "skal vi danse." Hvorfor er det bare kjendiser som får være med på det? Kunne det ikke vært skal vi danse for oss vanlige dødelige også?? Hadde de hatt ett sånt tilbud så hadde jeg meldt meg på med en gang. Hva mener dere? Hadde du meldt deg på skal vi danse? Hvorfor bare kjendiser som får være med på morroa? 😂 😂 Ha en fin kveld og kos dere med MGP 🤩🤩 jeg hadde meldt meg på med engang, uten å blunke. Men trenger i så fall media trening før alt skal kringkastes til alle tusen hjem. hilsen mann 40 Anonymkode: 43c78...416 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #6 Skrevet 10. mai 2018 Hadde vært mye morsommere å se folk man aldri har sett før danse, enn kjendiser. Samme med 4 stjerners middag. De kunne laget noe liknende, med ukjente folk. Anonymkode: 0b609...59d 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #7 Skrevet 10. mai 2018 Jeg tror ærlig talt at det ikke hadde blitt en veldig stor hit. Selskapsdans er en smal gren av dansen og har ikke det bredeste publikumet i seg selv. Det som trekker seere til programmet er nok først og fremst kjente fjes som gjør noe de ikke er ekspert på. Skal de la "vanlige" melde seg på tipper jeg at de måtte endret konseptet såppas mye at det ikke ville blitt det samme programmet. I bunn og grunn samme årsak som at man f.eks. aldri kan lage en kjendis-versjon av IDOL uten å endre mye av konseptet da konseptet nettopp går ut på å finne en ny "superstjerne". Anonymkode: 0aae1...02e 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #8 Skrevet 10. mai 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde vært mye morsommere å se folk man aldri har sett før danse, enn kjendiser. Samme med 4 stjerners middag. De kunne laget noe liknende, med ukjente folk. Anonymkode: 0b609...59d https://www.dagbladet.no/kultur/tvnorge-har-brutt-god-forretningsskikk/65280615 "Klokka åtte hos meg" var et program som gikk begynte på tv3 samtidig som "4-stjerners middag". Mildt sagt ikke noen suksess. Anonymkode: 0aae1...02e 1
HulaGirl Skrevet 10. mai 2018 Forfatter #9 Skrevet 10. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hadde vært mye morsommere å se folk man aldri har sett før danse, enn kjendiser. Samme med 4 stjerners middag. De kunne laget noe liknende, med ukjente folk. Anonymkode: 0b609...59d Ja, eg e så enig. 4 stjerners middag med vanlige dødelige en 100 tusen kjendiser
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #10 Skrevet 11. mai 2018 Jeg husker Skal vi danse med kjendiser fra da jeg var liten. Men ofr vanlige folk - er der ikke det som har vært siste årene da? Anonymkode: c0507...eb5
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #11 Skrevet 11. mai 2018 Nå får det være nok reality! Vi trenger færre programmer, ikke flere! Anonymkode: 33bea...ac0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå