Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2005 #1 Skrevet 25. februar 2005 Hei jenter (og gutter).. Kjæresten min har bursdag i dag og jeg finner ikke ut hva jeg skal kjøpe. Vi har bare vært sammen i 1.5 mnd, så jeg vil ikke kjøpe noe "stort noe".. Hun blir forresten 22.. jeg er 24. Hadde vært knallbra med noen tips :-) Hilsen gutt 24
Gjest Bhsiltsk Skrevet 25. februar 2005 #2 Skrevet 25. februar 2005 Et smykke er helt ok å få så tidlig i forholdet. Et sølvsmykke koster ikke all verdens, men er utrolig kjekt å få!!
Superlammet Skrevet 25. februar 2005 #3 Skrevet 25. februar 2005 Ja, et kjede f.eks er flotte saker. Kommer selvsagt helt ann på hva hun bruker. Eller spandere på noe kjemperomantisk, som å dra a med på restaurant og hotell ellerno etterpå.. Tidlig i forhold er man som regel nyforelsket og da er sånne ting veldig mye bedre av en grunn...
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2005 #4 Skrevet 25. februar 2005 Takk for tipsene.. Stikker og ser hva jeg får kjøpt :-) Kanskje det blir et kjede og en stor bukett roser.. Det er jo tanken som teller uansett Gutt 24
Superlammet Skrevet 25. februar 2005 #5 Skrevet 25. februar 2005 Takk for tipsene.. Stikker og ser hva jeg får kjøpt :-) Kanskje det blir et kjede og en stor bukett roser.. Det er jo tanken som teller uansett Gutt 24 Ikke dumt det Lykke til og send gratulasjoner fra KG
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå