AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #1 Skrevet 10. mai 2018 Jeg har datet et par menn i de siste årene og har merket at de ikke viser at de er interessert. De sier alltid ja til å møtes, men bruker lang tid på å svare på meldinger og jeg blir derfor usikker på hvor jeg har de. De er varme og kalde om hverandre og gir uklare signaler. Tar ikke jeg kontakt med de så hører jeg ikke fra de igjen. Hvorfor er de så hard to get? Er de ganske enkelt ikke interesserte? Anonymkode: 2e305...9dc
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #2 Skrevet 10. mai 2018 Ikke uvanlig at unge menn holder på med flere samtidig. Anonymkode: 679d4...ef2 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #3 Skrevet 10. mai 2018 De er ikke så interesserte da nei. Og noen har satt opp en isfront med å aldri bøye seg for kvinner eller få følelser fordi de ser på det som "svakt" og minnes over den gang de var 15 og ble avvist av jenta i paralellklassen. Så ble de kvinnehatere etter det og skal liksom aldri ta iniativ ovenfor en kvinne igjen og blabla , men sånne menn vil du jo ikke ha som kjæreste(eller venn) uansett. De som tar iniativ til å møtes og viser at de liker deg og er interessert i deg, dine lidenskaper, dine tanker og dine fremtidsvisjoner er menn som er verdt å bruke tiden på. Ikke sånne halvlunkne tullinger som skal spille på flere hester og sitte tilbakelendt i skinnstolen sin og forventer at de vinner på den måten (det gjør de aldri med den strategien og holdningen) Anonymkode: 123d9...b47 5
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #4 Skrevet 10. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: De er ikke så interesserte da nei. Og noen har satt opp en isfront med å aldri bøye seg for kvinner eller få følelser fordi de ser på det som "svakt" og minnes over den gang de var 15 og ble avvist av jenta i paralellklassen. Så ble de kvinnehatere etter det og skal liksom aldri ta iniativ ovenfor en kvinne igjen og blabla , men sånne menn vil du jo ikke ha som kjæreste(eller venn) uansett. De som tar iniativ til å møtes og viser at de liker deg og er interessert i deg, dine lidenskaper, dine tanker og dine fremtidsvisjoner er menn som er verdt å bruke tiden på. Ikke sånne halvlunkne tullinger som skal spille på flere hester og sitte tilbakelendt i skinnstolen sin og forventer at de vinner på den måten (det gjør de aldri med den strategien og holdningen) Anonymkode: 123d9...b47 Bra sagt! Jeg vil ikke ha en fyr som setter seg tilbake i stolen og tror han får et forhold på den måten. Han må faktisk gjøre en innsats og vise at han vil ha meg. Anonymkode: 2e305...9dc 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #5 Skrevet 10. mai 2018 Enig, de har ikke vært interesserte nok. Er han interessert skjønner jeg det og slipper å være ekstremt usikker underveis. Men jeg har nok vært veldig usikker tidligere, trengt litt for mye bekreftelse og tatt for lite initiativ. Så synes det har vært vanskelig å skille mellom om jeg overreagerer, eller om han rett og slett ikke er interessert. Anonymkode: b5f9e...e99
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #6 Skrevet 10. mai 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har datet et par menn i de siste årene og har merket at de ikke viser at de er interessert. De sier alltid ja til å møtes, men bruker lang tid på å svare på meldinger og jeg blir derfor usikker på hvor jeg har de. De er varme og kalde om hverandre og gir uklare signaler. Tar ikke jeg kontakt med de så hører jeg ikke fra de igjen. Hvorfor er de så hard to get? Er de ganske enkelt ikke interesserte? Anonymkode: 2e305...9dc Syns ikke kvinner er et snev bedre Anonymkode: ddcd2...3f8
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #7 Skrevet 10. mai 2018 Det har vel blitt en slags date-sykdom, det at man ikke skal være så ivrig og "needy"... Mens forelskelse jo nettopp handler om at man er ivrig og viser interesse for et annet menneske. Det er synd at det har blitt sånn, for det er mye hyggeligere hvis man viser interesse og er oppriktig. Anonymkode: 46b0f...e9d 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #8 Skrevet 10. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det har vel blitt en slags date-sykdom, det at man ikke skal være så ivrig og "needy"... Mens forelskelse jo nettopp handler om at man er ivrig og viser interesse for et annet menneske. Det er synd at det har blitt sånn, for det er mye hyggeligere hvis man viser interesse og er oppriktig. Anonymkode: 46b0f...e9d Er så enig! Anonymkode: a7b3e...703
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #9 Skrevet 10. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det har vel blitt en slags date-sykdom, det at man ikke skal være så ivrig og "needy"... Mens forelskelse jo nettopp handler om at man er ivrig og viser interesse for et annet menneske. Det er synd at det har blitt sånn, for det er mye hyggeligere hvis man viser interesse og er oppriktig. Anonymkode: 46b0f...e9d Nettopp! Sånn er forelskelse. Det er personen man er nysgjerrig på og ikke kan få nok av. Ikke om å gjøre å gjøre minst mulig eller holde telling på hvem som gjør hva mest. Anonymkode: 2e305...9dc
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #10 Skrevet 11. mai 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Det har vel blitt en slags date-sykdom, det at man ikke skal være så ivrig og "needy"... Mens forelskelse jo nettopp handler om at man er ivrig og viser interesse for et annet menneske. Det er synd at det har blitt sånn, for det er mye hyggeligere hvis man viser interesse og er oppriktig. Anonymkode: 46b0f...e9d Enig! For meg ville det vært en befrielse å møte noen som faktisk er ærlige og virker interesserte og engasjerte, kan ikke huske sist det skjedde. Triste greier. Anonymkode: 6f224...a35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå