eliassen Skrevet 25. februar 2005 #1 Skrevet 25. februar 2005 Jeg sitter og veier litt for og i mot å holde tale (har aldri gjort det før, og hater å prate i forsamlinger) men så vil jeg også veldig gjerne holde en tale, kjæresten forventer ikke det i det hele tatt. Men siden jeg aldri har holdt en tale, så har jeg heller aldri skrevet en tale. Så jeg lurer på om noen av dere som har holdt tale, har skrevet den i dagboken e.l så jeg kunne tatt en smugtitt :oops:
Calla Skrevet 25. februar 2005 #2 Skrevet 25. februar 2005 Jeg har tenkt til å holde tale... Jeg skal prøve å holde en rød tråd gjennom talen. Komme med noen morsomme kommentarer og noen veldig fine. Kan lønne seg å finne et slags "tema", f.eks de små tingene du elsker ved mannen din... da kan det jo bli både en morsom, søt og rørende tale..
Olifant Skrevet 25. februar 2005 #3 Skrevet 25. februar 2005 Jeg vat et Hannemor har skrevet utkast til talen i sin dagbok... og en eller anne til, men husker ikke hvem akkurat nå..... *tenker hardt*
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2005 #4 Skrevet 25. februar 2005 Ja det har jeg vettu T! Tror det er rundt side 30 eller noe. Vet ikke helt. Jeg holder morsomhetene utenfor og sier heller noen få utvalgte ord som kommer rett fra hjertet. Enkelt og greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå