AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #1 Skrevet 10. mai 2018 På grunn av kreft har jeg ikke pupper. Kunne du allikevel vært sammen med meg? Jeg er erklært frisk. Anonymkode: ceab4...db9 1
Vinnerloddet Skrevet 10. mai 2018 #2 Skrevet 10. mai 2018 Ja. Hvis alt annet stemmer, som kjemi, personlighet, tiltrekning.. Da kunne jeg selvsagt det. 10
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #3 Skrevet 10. mai 2018 Så lenge du ikke har en penis, er det greit for meg. Anonymkode: cc02b...94b 6
Cbunke90z Skrevet 10. mai 2018 #4 Skrevet 10. mai 2018 (endret) Så lenge dama hadde akseptert meg som ikke spesielt bra utstyrt, ikke at det er mitt største problem. Har ting jeg må takle på en daglig basis livet ut så etter det har jeg lært at det er verre å angre på at man var redd for å bli avvist. Trodde ikke jeg var "mann nok" til å fortjene kvinners oppmerksomhet etter en mildt sagt pinlig dusj opplevelse på ungdommskolen. Er selvfølgelig ulike fysiske ting jeg finner attraktivt rent biologisk, men når det kommet til valg av partner er jeg ute etter noen som stimulerer meg intellektuelt, ei som liker å kose men ikke trenger sex hver eneste dag for å føle seg tilfredsstilt for det kan jeg ikke tilby. Når jeg sier intellektuelt så mener jeg heller ikke at hun skal må være noen professor eller at jeg er spesielt smart, jeg synes bare det er veldig turn on når jeg treffer damer som kan lære meg noe om dem og meg selv. Om jeg kan snakke med deg i timevis uten filter og vi begge er ærlige, og samtidig kan bare kose seg i hverandres nærvær uten pinlig stillhet, det er rette måten å få meg fort betatt på. Endret 10. mai 2018 av Cbunke90z 3
Kreator Skrevet 10. mai 2018 #5 Skrevet 10. mai 2018 Ja, men... Mitt råd vil være at det ikke trenger å være det første jeg får vite om deg. Alle damer jukser på utseende, så det ville jeg gjort (og foretrukket at du hadde gjort). Om juksingen er midlertidig (noe du har på deg) eller permanent (implantater) kommer vel litt an på hva du selv kan og vil gjøre. Jeg tror altså du vil ha en bedre mulighet for "å komme i gang" med noen hvis du fremstår som mest mulig "normal". De politisk korrekte må gjerne her heise flagget om at dette er galt, men skjønnhet og sunnhet handler om at avvikene fra den gjengse oppfatningen av normal ikke er for stor. Hvis implantater ikke er et alternativ, så er det viktig at du selv hever deg over det, at du ikke går rundt med syltynn selvtillitt fordi du vet dette kommer for en dag når du finner noen du er interessert i. Selv om vi menn er svake for visuelle førsteinntrykk så lar vi oss også sjarmere. Men vi tar jo gjerne kontakt primært med de vi synes er vakre på en eller flere måter i utgangspunktet. Når du har sjarmert oss - akkurat som kvinner lar seg sjarmere av menn - så er de fleste normale menn mer opptatt av andre ting enn utseende. Så hvis du møter en kar som blir betatt av deg og det etter noen dater viser seg at han ikke fikser det når du forteller at du ikke har pupper er et problem, så bør du kanskje trøste deg med at hans interesse kanskje var litt overfladisk, eller at han rett og slett var for pysete. Så en liten trøst; på en lang flytur jeg tok nylig så jeg et TV program om et par "Angie and Joey". Joey er en halvkjent kvinnelig modell på TV i USA som er gift med en superkjekk asiatisk modell (og rik arving tipper jeg..) som driver med kule biler. Etter noen år kommer HAN ut av skapet og vil bli dame (eller lesbisk kvinne da, for han framstår ikke som å ha lyst på menn). Så hormoner, operasjoner etc. De er fortsatt sammen og framstår som et lykkelig ektepar, selv om mye er snudd på hodet. Så alt er mulig da, det er poenget, men akkurat i bli kjent fasen så ville jeg minimert åpenheten rundt eventuelle avvik som ikke burde bety noe på lang sikt. 4
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #6 Skrevet 11. mai 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: På grunn av kreft har jeg ikke pupper. Kunne du allikevel vært sammen med meg? Jeg er erklært frisk. Anonymkode: ceab4...db9 Jeg ville lurt litt på det, men hvis ikke du tok det opp på første date ville jeg bare tenkt kreft og operasjon og heller fokusert videre på deg. Jeg dater ikke pupper. Anonymkode: 63e29...a8e 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #7 Skrevet 11. mai 2018 Går det ikke ann operere pupper på seg igjen? Jeg er dame og synes det var veldig trist å lese. Hadde vært så rart å miste de. Anonymkode: 8dc26...539 2
Xcase33 Skrevet 11. mai 2018 #8 Skrevet 11. mai 2018 18 hours ago, AnonymBruker said: På grunn av kreft har jeg ikke pupper. Kunne du allikevel vært sammen med meg? Jeg er erklært frisk. Anonymkode: ceab4...db9 Hvis du har noe mellom ørene så ja ... 1
Jerry Lee Skrevet 11. mai 2018 #9 Skrevet 11. mai 2018 Visst...om du kunne leve med MINE skavanker. Forøvrig må jeg si at det er trist det du har gått igjennom. 8
Carrot Skrevet 11. mai 2018 #10 Skrevet 11. mai 2018 Så sant ikke personen har en puppefetish ser jeg ikke problemet? 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #12 Skrevet 11. mai 2018 23 minutter siden, Xcase33 skrev: Hvis du har noe mellom ørene så ja ... Jeg har nok mer mellom ørene enn deg 18 timer siden, Vinnerloddet skrev: Ja. Hvis alt annet stemmer, som kjemi, personlighet, tiltrekning.. Da kunne jeg selvsagt det. Fint svar 17 timer siden, Cbunke90z skrev: Så lenge dama hadde akseptert meg som ikke spesielt bra utstyrt, ikke at det er mitt største problem. Har ting jeg må takle på en daglig basis livet ut så etter det har jeg lært at det er verre å angre på at man var redd for å bli avvist. Trodde ikke jeg var "mann nok" til å fortjene kvinners oppmerksomhet etter en mildt sagt pinlig dusj opplevelse på ungdommskolen. Er selvfølgelig ulike fysiske ting jeg finner attraktivt rent biologisk, men når det kommet til valg av partner er jeg ute etter noen som stimulerer meg intellektuelt, ei som liker å kose men ikke trenger sex hver eneste dag for å føle seg tilfredsstilt for det kan jeg ikke tilby. Når jeg sier intellektuelt så mener jeg heller ikke at hun skal må være noen professor eller at jeg er spesielt smart, jeg synes bare det er veldig turn on når jeg treffer damer som kan lære meg noe om dem og meg selv. Om jeg kan snakke med deg i timevis uten filter og vi begge er ærlige, og samtidig kan bare kose seg i hverandres nærvær uten pinlig stillhet, det er rette måten å få meg fort betatt på. Håper du finner ei du er kompatibel med Anonymkode: ceab4...db9 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #13 Skrevet 11. mai 2018 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Så lenge du ikke har en penis, er det greit for meg. Anonymkode: cc02b...94b Er det virkelig alt du krever? Nei, jeg er kvinne fullt ut bortsett fra manglende pupper. 16 timer siden, Kreator skrev: Ja, men... Mitt råd vil være at det ikke trenger å være det første jeg får vite om deg. Alle damer jukser på utseende, så det ville jeg gjort (og foretrukket at du hadde gjort). Om juksingen er midlertidig (noe du har på deg) eller permanent (implantater) kommer vel litt an på hva du selv kan og vil gjøre. Jeg tror altså du vil ha en bedre mulighet for "å komme i gang" med noen hvis du fremstår som mest mulig "normal". De politisk korrekte må gjerne her heise flagget om at dette er galt, men skjønnhet og sunnhet handler om at avvikene fra den gjengse oppfatningen av normal ikke er for stor. Hvis implantater ikke er et alternativ, så er det viktig at du selv hever deg over det, at du ikke går rundt med syltynn selvtillitt fordi du vet dette kommer for en dag når du finner noen du er interessert i. Selv om vi menn er svake for visuelle førsteinntrykk så lar vi oss også sjarmere. Men vi tar jo gjerne kontakt primært med de vi synes er vakre på en eller flere måter i utgangspunktet. Når du har sjarmert oss - akkurat som kvinner lar seg sjarmere av menn - så er de fleste normale menn mer opptatt av andre ting enn utseende. Så hvis du møter en kar som blir betatt av deg og det etter noen dater viser seg at han ikke fikser det når du forteller at du ikke har pupper er et problem, så bør du kanskje trøste deg med at hans interesse kanskje var litt overfladisk, eller at han rett og slett var for pysete. Så en liten trøst; på en lang flytur jeg tok nylig så jeg et TV program om et par "Angie and Joey". Joey er en halvkjent kvinnelig modell på TV i USA som er gift med en superkjekk asiatisk modell (og rik arving tipper jeg..) som driver med kule biler. Etter noen år kommer HAN ut av skapet og vil bli dame (eller lesbisk kvinne da, for han framstår ikke som å ha lyst på menn). Så hormoner, operasjoner etc. De er fortsatt sammen og framstår som et lykkelig ektepar, selv om mye er snudd på hodet. Så alt er mulig da, det er poenget, men akkurat i bli kjent fasen så ville jeg minimert åpenheten rundt eventuelle avvik som ikke burde bety noe på lang sikt. Implantat er ikke et alternativ nei og jeg syns det er ufint å narre menn til å tro at jeg har noe jeg ikke har. Før stirret de gjerne fordi brystet var godt synlig, nå stirrer de fordi det er så flatt. Takk for et ellers fint svar. 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville lurt litt på det, men hvis ikke du tok det opp på første date ville jeg bare tenkt kreft og operasjon og heller fokusert videre på deg. Jeg dater ikke pupper. Anonymkode: 63e29...a8e Ok, da ga du meg faktisk et godt tips. Å ikke ta opp temaet på første date. Takk. Anonymkode: ceab4...db9 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #14 Skrevet 11. mai 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Går det ikke ann operere pupper på seg igjen? Jeg er dame og synes det var veldig trist å lese. Hadde vært så rart å miste de. Anonymkode: 8dc26...539 Det går, men det er ikke alltid verdt komplikasjonene. Jeg er ikke nevneverdig plaget selv av at jeg ikke har pupper lenger. Anonymkode: ceab4...db9 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #15 Skrevet 11. mai 2018 36 minutter siden, Jerry Lee skrev: Visst...om du kunne leve med MINE skavanker. Forøvrig må jeg si at det er trist det du har gått igjennom. Jeg har akseptert situasjonen og gjort mitt beste for å leve videre. Det går greit. Anonymkode: ceab4...db9 2
Ragnar89 Skrevet 11. mai 2018 #16 Skrevet 11. mai 2018 Selvsagt kunne jeg det. En kvinne er en kvinne fullt ut både med og uten pupper 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #17 Skrevet 11. mai 2018 14 minutter siden, Ragnar89 skrev: Selvsagt kunne jeg det. En kvinne er en kvinne fullt ut både med og uten pupper Så bra Anonymkode: ceab4...db9 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #18 Skrevet 11. mai 2018 Jeg skal snart fjerne begge bryst grunnet høy fare for arvelig brystkreft. I mitt tilfelle skal brystene rekonstrueres (det vil jo aldri bli som å ha mine egne bryst igjen, men jeg vil i hvert fall ha pupper). Andre igjen, som TS, ender opp uten bryst etter en slik operasjon. Noen frivillig, andre ikke. Jeg er i forhold og da jeg traff partneren min informerte jeg han nokså tidlig om at jeg skulle gjennomgå dette inngrepet en gang i fremtiden. Det var viktig for meg at han fikk vite dette. Som andre her svarte han at det ikke var puppene mine han ville være sammen med. Forskjellen fra TS er at jeg hadde mine naturlige bryst da vi møttes. Han fikk dermed god tid til å venne seg til tanken på at jeg en gang ville få delvis helt kunstige bryst. At TS lurer på hvordan menn stiller seg til at hun ikke har bryst kan jeg godt forstå! Det er jo en sentral del av hennes liv, personlige historie og kropp. I en dating-situasjon ønsker man jo å være mest mulig "normal" og at begge bryst er operert bort (på grunn av sykdom eller fare for sykdom) er jo ikke noe en mann "forventer" da dette (heldigvis) ikke gjelder de fleste kvinner. Heldigvis viser denne tråden at brorparten av menn ikke ville tillagt manglende bryst vekt så lenge kjemi og følelser stemmer ellers. Uten sammenlikning for øvrig er det også en del kvinner der ute som nesten er helt flate fra naturens side og for flere av disse oppleves det også som et kompleks. Men de fleste møter likevel noen. Jeg kan ikke forstå at TS av enkelte får kritikk for å ta opp dette temaet i et diskusjonsforum. Det er da et helt relevant tema for henne og jeg forstår at hun ønsker tilbakemeldinger på dette. Det blir ikke mange temaer man kan ta opp (i et anonymt diskusjonsforum) dersom andre som er i liknende situasjon, men opplever det annerledes, skal føle seg krenket og angrepet. Og også gå til motangrep etter et enkelt spørsmål i HI. Godt å høre at du lever greit med din situasjon TS. Anonymkode: 0811f...4a8 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #19 Skrevet 11. mai 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal snart fjerne begge bryst grunnet høy fare for arvelig brystkreft. I mitt tilfelle skal brystene rekonstrueres (det vil jo aldri bli som å ha mine egne bryst igjen, men jeg vil i hvert fall ha pupper). Andre igjen, som TS, ender opp uten bryst etter en slik operasjon. Noen frivillig, andre ikke. Jeg er i forhold og da jeg traff partneren min informerte jeg han nokså tidlig om at jeg skulle gjennomgå dette inngrepet en gang i fremtiden. Det var viktig for meg at han fikk vite dette. Som andre her svarte han at det ikke var puppene mine han ville være sammen med. Forskjellen fra TS er at jeg hadde mine naturlige bryst da vi møttes. Han fikk dermed god tid til å venne seg til tanken på at jeg en gang ville få delvis helt kunstige bryst. At TS lurer på hvordan menn stiller seg til at hun ikke har bryst kan jeg godt forstå! Det er jo en sentral del av hennes liv, personlige historie og kropp. I en dating-situasjon ønsker man jo å være mest mulig "normal" og at begge bryst er operert bort (på grunn av sykdom eller fare for sykdom) er jo ikke noe en mann "forventer" da dette (heldigvis) ikke gjelder de fleste kvinner. Heldigvis viser denne tråden at brorparten av menn ikke ville tillagt manglende bryst vekt så lenge kjemi og følelser stemmer ellers. Uten sammenlikning for øvrig er det også en del kvinner der ute som nesten er helt flate fra naturens side og for flere av disse oppleves det også som et kompleks. Men de fleste møter likevel noen. Jeg kan ikke forstå at TS av enkelte får kritikk for å ta opp dette temaet i et diskusjonsforum. Det er da et helt relevant tema for henne og jeg forstår at hun ønsker tilbakemeldinger på dette. Det blir ikke mange temaer man kan ta opp (i et anonymt diskusjonsforum) dersom andre som er i liknende situasjon, men opplever det annerledes, skal føle seg krenket og angrepet. Og også gå til motangrep etter et enkelt spørsmål i HI. Godt å høre at du lever greit med din situasjon TS. Anonymkode: 0811f...4a8 Tusen takk for fine ord og støtte! Jeg håper din operasjon går bra og at du heles raskt etterpå. Masse lykke til! Anonymkode: ceab4...db9
Xcase33 Skrevet 11. mai 2018 #20 Skrevet 11. mai 2018 6 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har nok mer mellom ørene enn deg Fint svar Håper du finner ei du er kompatibel med Anonymkode: ceab4...db9 Den fantastiske måten du sier det på og ikke minst underbygger det på overbeviser meg ikke helt beklager Når det er sagt så er det litt rart du tolker det som et personangrep i utgangspunktet. Social skillz plz? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå