Gå til innhold

Flere enn meg som er usikker på eget utseendet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ikke at det betyr alt... men noen dager kan jeg være veldig fornøyd, og andre dager skulle jeg gjerne ha tredd en lue over huet...

Anonymkode: 5ed5c...945

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner godt hva du mener!! Tror de fleste har det sånn. 

Jeg ble veldig lei av å ha det sånn at jeg begynte å jobbe mye med det. Så nå har jeg MYE mindre sånne dager. 

Anonymkode: 1ff27...520

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har vanligvis vært fornøyd med eget utseende, men nå etter fødsel så er jeg ikke det. Er 10 kg tyngre selv 2 mnd etter fødsel, bleik, måtte klippe håret kort pga slitasje og at jeg har mistet en del hår under svangerskapet. Føler meg oppblåst og dvask i tillegg.

Men når man er misfornøyd med noe så har jeg lært at man skal jobbe med å bli fornøyd. Så jeg har begynt så smått å trene, tar sol en gang i uken, spiser veldig riktig og holder orden på det. Likevel nyter jeg livet med litt godis i blant for å bli helt nazi på utseende er ikke godt for noen. Jeg farger bryn og øyenvipper, venter på at håret mitt skal vokse ut igjen. Det vil ta tid, men innen et år er jeg mer fornøyd med utseende enn jeg er nå 😊

Anonymkode: c995f...a1f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Føler jeg har flere "stygge dager" enn "fine dager"

Anonymkode: d077c...3b3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann og jeg skjemmes over bollekinnene mine. Må ned i en kjempelav fettprosent for å miste de. Slank kropp, tjukk i ansiktet. 

Anonymkode: cd455...d4c

Skrevet

Jeg tror de aller, aller fleste mennesker er fra tid til annen usikre på utseendet sitt.

AnonymBruker
Skrevet

De aller fleste har vel dager der de føler seg usikre. Og noen settinger trigger det mer enn andre

Anonymkode: ab079...cf2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ganske stygg, noe som har plaget meg gjennom hele livet. Er nå snart 30, og for en tid siden fant jeg ut at jeg ikke giddet mer. Jeg sluttet bokstavelig talt å speile meg. Unngår vinduer med speilrefleks også. Sånn som det er nå, satser jeg på å utvikle meg sjelelig. Vil bli dypere, mer reflektert, og også mer bevisst på omverdenen istedenfor selvbevisst. Jeg vet fremdeles at jeg er stygg, men nå er det andre ting som tar oppmerksomheten min. 

Anonymkode: 472f0...cc1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...