Devilheart Skrevet 10. mai 2018 #1 Skrevet 10. mai 2018 (endret) Hvis dere får denne e-posten, er det bare å slette den med en gang. Svindlerne har visst fått vite det er skattemeldingstid her og prøver å være smart. Heldigvis er de ikke det når de bruker en e-postadresse som ikke har med Skatteetaten å gjøre (LOL) . Eller sender til feil mottaker. (en adresse jeg har for andre ting der jeg ikke vil oppgi personlig adresse) Vær varsom og fortell videre til andre. Og ikke minst: IKKE TRYKK PÅ LINKEN! Endret 10. mai 2018 av Devilheart 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #2 Skrevet 10. mai 2018 Så fint at du varsler. Skatteetaten ville vel heller ikke ha skrevet et slikt beløp i en e-post, ville de vel? Anonymkode: f89fb...afa 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #3 Skrevet 10. mai 2018 Og som vanlig lønner det seg å være noenlunde god i norsk når man skal avsløre svindlere, eller i hvert fall skjønne at den ordentlige skatteetaten har "å" på tastaturet. Anonymkode: 4f235...14e
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #4 Skrevet 10. mai 2018 Er det virkelig noen som går på dette tullet? Anonymkode: 9b825...f65
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #5 Skrevet 10. mai 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det virkelig noen som går på dette tullet? Anonymkode: 9b825...f65 Det finnes alltid sårbare grupper i befolkningen. Våre besteforeldre har for eksempel blitt vokst opp i en helt annen digital verden enn det jeg antar du har. Så er det vel alltid noen dumme mennesker som går på sånne ting. Anonymkode: f89fb...afa
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #6 Skrevet 10. mai 2018 Er du usikker: se på avsender. Er du enda mer usikker: gå inn på Skatteetaten i nytt vindu og ring og spørr? Anonymkode: df4de...dc5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå